NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 28, 2010

HeRo KoReA

Korang minat citer korea tak.. aku dulu2 masa lom kawen minattttt sgt2.. sanggup pinjam VCD or DVD kawan2 semata2 nak layan cite2 korea..

Nak beli tak mampu.. ahahaha.. nak layan kat youtube tak leh sbb dulu umah sewa takde internet.. sadiss kann.. hehehe.. ohye, dulu aku dok menyewa kat taman melati gombak.. alaaa, sebelah putra LRT tu..

Ok.. back to the topik.. ehehehe.. menyasau ke lain lak td.... pada yg sape2 layan citer korea mesti kenal sape hero di bawah ni kan.. aku tak tau langsung sape nama dia.. takmau ambik tau.. kang laki aku jeles.. ekekeke..




Bila aku tgk muka hero ni aku rasa mcm ada iras2 muka adik lelaki aku lak..

Ternampak muka hero ni masa aku jenjalan kat blog Kak ZeL.. tetiba aku terpandang foto ni.. ingatkan adik aku tadi.. kekekkee


Ni adik aku.. Iwan nama panggilannya.. ada iras2 tak dgn muka hero kat atas tu..?? ke aku je yg perasan.. ekekeke..

Rambut dah lebih kurang sama dah.. aku rasa adik aku ni wat rambut mcm tu sbb tiru hero2 korea agaknya.. dia ni student kat Uitm shah alam.. dia ni adik aku yg ke empat.. aku ada 6 adik je..


Ni la bebudak sekarang.. suka snap style2 gini kannn..


Dan ni foto dia paling tak boleh blah aku tgk.. wakakaka

Sakit perut aku ketawa tgk gmbr ni.. kalo ada sape2 nak bela kucing ni sila bgtau ye.. wakakakaka.. Sory Wannnn.. akak kenakan ko arini.. tgh bosan ni.. ekekeke


20 comments:

intannazirajalil said...

fuyooo...
mmg same la kak...
hehehe...
kirim slm kt dier ea...
hehehe...
larikssss

Zana said...

betoi la ana, mmg ada iras2 skit,
glamour you...ada adik ala2 artis lagik..kekekeke..
zana baru je start layan citer korea dulu2, takut nk tgk sebenarnya, bukan takut apa takut nnt dpt demam wakakaka...
tp akhirnya terjebak jugak, baru je lps tgk fullhouse...aja-aja fighting!!!!

Danny Neza said...

salam sis...uiitt, memang sama la sis muka hero korea tu ngan adik sis..
hihihi...pelanduk 2 serupa katanya...

aunizafraa zafraan said...

kak ana, ha ah, mmg same. tp, xsgke die teringin nak letak gmbar kucing tuh, hahahaha

♥ ZaKrEiZ 7678 ♥ said...

waa kaa kaa...mmg cute laa kucing ni ana..setahu eiz xde lagik baka kucing mcm tu...mane nk cari ye?? mesti mahal tu.. kih kih kih..sori sori..gurau...

b.O.n.d.a said...

waaa...sejibik lOr!!!
nama dia kim hyun jOong
dlm drama bOys Over flOwer watak dia jihOo
=)

aNa SuZaNa said...

Intan..
sama ye.... kim salam ke.. pi cari dia kat fb akak.. kat siblings akak tu.. ekekeke

aNa SuZaNa said...

Zana..
ana lom terjebak lg.. takpelah, tak dpt tgk citer korea pun takpe.. sbb tgk adik ana pun dah mcmtgk korea gak kann.. ekekkek

aNa SuZaNa said...

Danny Neza,
glamer la dia kann.. ekkeke.. kitorang adik beradik mmg panggil dia org korea pun.. kikiki

aNa SuZaNa said...

aunizafraa..
itulah, sanggup dia ejas muka kucing tu jd muka dia.. wakakakkaa

aNa SuZaNa said...

Eiz..
mmg tak prnh ada baka lg kucing ni.. dialah satu2nya kucing yg ada.. ekekeke.. takpee, ana tau gurau2.. hahahhha

aNa SuZaNa said...

bonda,
sama kannn.. ana tak kenal nama hero tu sbb dah berkurun tak lyn citer korea.. huhuhu

mirah said...

Ana, ya mmg ada iras. Agaknya adik Ana mmg tiru style artis korea tu kot..hihi..

iera me casa........ said...

hakakkkkkk..

caya lah..mmg nampak jipun muka adik aakak tu.. hehehe.. kimsalam kat adik akak tu ye...
tinggi tul idung nya..mintak kasi sikit kat baby iera yg dalam pewut ni.. mana tau terkenan idung tinggi rambut lurus tu.. hehehe..


tuching tu pun cumell.. leh la gabung nagn tuching iera kat umah tu.. sahih nanti baka dia CIUT MIUT..hahahaha.....

iera me casa........ said...

hakakkkkkk..

caya lah..mmg nampak jipun muka adik aakak tu.. hehehe.. kimsalam kat adik akak tu ye...
tinggi tul idung nya..mintak kasi sikit kat baby iera yg dalam pewut ni.. mana tau terkenan idung tinggi rambut lurus tu.. hehehe..


tuching tu pun cumell.. leh la gabung nagn tuching iera kat umah tu.. sahih nanti baka dia CIUT MIUT..hahahaha.....

Ana Suzana said...

Mirah..
mmg sahih la dia tiru korea tu, takkan korea lak tiru dia kannn.. ekekke

Ana Suzana said...

iera..
adik akak tu takde broadband je tu, kalo tak dah lama dah dia baca entry ni .. ekekkeke.. moga2 terkenan la hidung mancung tu ye.. aminnnn.. hehehe

eynda said...

Sebijik artis korea hehe...

faRaa_♥ said...

salam~~ 1st time masuk blog nyh! sy mmg peminat no 1 Kim Hyun Joong n mmg btol la adik akak ade iras2 dye!! xsgka akhirnya jmpe jugak org melayu muke korea!!!^^ kirim salam dye ea..hehe~

*nice blog btw*

Ana Suzana said...

Farah..
ahahha.. nanti akak sampaikan salam ye.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...