NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 28, 2010

HaFiZ DaN AiR

ini budak bujang sukaaa sgt main air kat tandan **tandas.. sampaikan aku terpaksa tutup pintu bilik air tu bg dia tak masuk.. adaaaa je alasan dia nak main air.. tak larat tau nak layan..


Ni lepas dia mkn ayam goreng.. sibuk sgt nak masuk tandan nak masuk tandan, last2 aku angkat letak atas island je.. senang sket aku monitor dia..


Tu pun sibuk gak tu main air lama.. aku nak buat dia tak bg.. katanya nak buat sendiri.. siap ckp

" saya boleh lakukannya makkk.. saya kan yg paling hebattt..!! "

Ceh.. betul2 ayat kartun sungguh hang ye.. ni mesti DIBO yg ajar ni.. ekekeke.. kelakar pun ada..


Sengih2 hang ye nakkk.. sambil snap sambil berjaga2 gak.. kang tergolek kang.. island tu leh tahan gak tingginya..


Lama betul cuci tangan baru settle..


Yang ni sibuk perabihkan kopok aku.. tak bg kang jerit2 lak... dah la suara nyaring.. bingitt..


Mcm biasa mesti peluk2 kakak dia.. ^_^


3 beradik yg kadang2 baikkkk sgt.. tp kebanyakkannya gaduhhhh sgt2.. ahahhaha.. pening aku..



12 comments:

noor said...

hihihi klakar lah ayat katun...katun jer suka cakap.."SAYA HEBAT"

sLeepIng beuty said...

cute jew hafiz .. siap tiru ayat katun lagi tu ... hehee

Shima Zahar said...

hahahah.. oo suka main air dekat tandan yer... ana.. rasanya semua budak mmg suka main air laaa.. nie sama ler anak saya aiman... suka betul main air.. nak lagi kalau mandi.. mandi tak seberapa main air aje lebih

salam perkenalan... :)

Ana Suzana said...

Zimi..
ayat2 hafiz sgt skema woo.. mmg nmpk sgt tiru katun..

Ana Suzana said...

SB..
hafiz mmg suka tiru katun.. kekekeke

Ana Suzana said...

Shima..
salam perkenalan.. dulu kecik2 takut air.. dah besar sket sibuk main air.. sampai basah2 baju yg tak tahan tu..

Rizziela said...

Bestnya diaraong 3 beradik. Ada kawan nak main sama

Cnidaria said...

saya pernah dgr, budak2 kalau suka main api..maksudnya something yg tak bagus bagi budak tu bila dia besar nnt..suka akan keganasan (lebih kurang mcm tu)..tp kalau main air ni bagus lah kot ye? berlawanan dengan api. ye ke ha?

nadia farahida said...

kak ana,
adik nadia pon suke sngt tiru cara katun.
skali, btol2 terikut and tercakap mcm katun.
tp, comel kan? kuit btol.

Ana Suzana said...

Rizziela..
memang.. lg2 time diorang bergaduh.. kikiki

Ana Suzana said...

Cnidaria..
iyeke... pestaim dgr.. tp ana ttp x bg main air selalu.. diorg ni mudah selsema kalo berendam lama2

Ana Suzana said...

nadia..
nanti bila nadia ada anak sendiri lg bestkan bila dia ckp bahasa katun.. leh geng dgn adik nadia.. ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...