NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 13, 2010

TiDo LaGi BuDaK Ni..

Ini budak bgn punyalah awal..

Kol 6 pg dah bgn.. tu pun sebab ain memekak dlm bilik..pagi2 lg dah main tali skipping tu.. ada ke patut kol 6 pg dah terloncat2 dlm bilik main skipping.. ish ish ish..

Ain punya pasal alisya pun bgn sama.. elok la jugak kan sbb dah waktu subuh pun.. tp aku sambung tido balik sbb aku bulan sabit merah.. ekekeke..


Ni dia tgh qada' tido balik la ni..

Ntah kol brp dia lelap balik pun aku tak tau.. sbb aku tido dulu dr dia.. laki aku la yg jaga dia rasanya.. tido dah le lasak.. terpaksa kepung dgn bantal keliling dia.. kang tergolek dr katil lak kang kalo takde penghadang..



Nyenyak yeee..

Kol 12 tghari aku ada temujanji dgn org lak nanti.. dia masih sakan membuta.. adeh laaa..


2 comments:

Lia said...

mmg syok tengok anak2 tengah tidur..insaf kejap kalau sebelum tu asyik marah2... heheh

aNa SuZaNa said...

Lia..
tauuu xpe.. tapi dgn alisya rasa tak bersalah sgt sbb jarang marah dia.. yg 2 beradik lg tu je yg selalu kena marah.. hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...