NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 07, 2010

PeMiLiK KaSuT CoMeL DaH Di TeMui :))

Kan ada entry aku buat psl sape2 yg kehilangan benda masa open house umah aku kannn, dan akhirnya ada 1 barang sudah di temui siapa pemiliknya.. jeng jeng jengggg.. hehehe..

OOoo.. mak paknya mkn sampai tak perasan ye kasut anak keciciran ----> tul ke ayat aku nehh..?? hehehe



Aku tau pun sbb kak Azean @ kak Yan ni tulis status kat wall FB aku.. hahaha.. adeh laaaa..

Kak Yan ni makcik kepada baby yg tercicir kasut.. sib baik makcik dia ni rajin jengah blog aku.. mekasih kak Yan sbb sudi baca blog ana yg merepek mcm niang rapik ni..


Taruk muka kak Yan sat kasi glemer sket..

Ada sape2 kah di luar sana yg kenal beliau.. muahahaha.. ampun kakkkk sbb cilok gambar tanpa tulis proposal mintak izin dulu.. takpe kannn.. kita kan sekampunggg...hehehehe..


Ni lah baby tembam yg kehilangan kasut tu..

Dah genap setahun pun umur dia 4 hb Oktober lepas.. Selamat Hari Lahir ye babyyyy... pi mintak kasut baru kat ayah ye... ngeh ngeh ngeh..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...