NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 07, 2010

SaPe2 YaNg aDa KeHiLaNgaN

Entry khas utk tetamu yg dtg open house hari tu ye.. Terutama yg bawak anak2 kecik.. Sbb masa kami kemas mengemas hari tu, ada 3 benda yg bkn kami punya berada di rumah kami..

Ish ish ishhh, ni mesti sbb maknye lupa diri time mkn.. sampaikan brg anak2 pun boleh tercicir.. keh keh keh.. meh kita lihat apa brg2nye..


1. Kasut buaya kaler pink..

Komfem le utk yg ada anak pompuan umur dlm 3-4 thn ni.. kalo rasa kasut ni dia yg punya sila mention kat aku ye..


2. Ni lak ada sebelah ye.. yg sebelah lg aku tatau.. tak nampak punnn..

Ni mesti baby lg ni.. mesti maknye masa tu dokong anak sambil tgn tu kelam kabut nak sambar mknn.. kekeke.. kalo ada yg tau hak milik sape sila roger aku jugak sbb aku tau sedara mara aku pun baca blog aku.. Ooo, skodeng blog senyap2 ye.. nak kena ni..!! hehehe


3. Botol susu

Haaa.. yg ni aku jumpa kat atas meja mkn2 kat luar.. Dari awal majlis lg aku tercari2 tuan empunya botol susu ni.. kejap2 aku tuduh abg ipar aku, jap2 aku tuduh kakak ipar aku yg punya.. kekeke

Masa jumpa botol susu ni masih ada susu lg dlmnya.. tp time aku snap gmbr ni aku dah buang le susunya.. dah basi.. busuk wooo..


Nama empunya botol dah tau.. AZARA namanya.. sah2 pompuan kannn..

So sila roger aku kalo itu korang punya barang.. Sekiannnnnn



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...