NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 20, 2010

ZaMaN SeKoLaH MeNeNgaH PuLaK

Huk alohhh.. muka sedih lg.. huhuhu.. atau aku bajet hensem muka aku masa ni.. hehe..

Alhamdulillah, semua geng2 kat dlm gmbr tu masih saling berhubung.. siap ada reunion lg.. cuma aku je tak dpt nak pi masa tu.. sayang tul lah.. huhuhu.. aku kat kulai masa tu..


Ni masa raya tahun bila ntah.. legam kan aku.. kekeke

Alaaa, standart la zaman ni, bz dgn kokurikulum lg.. mcm2 aktiviti kat sekolah nak buat kannn.. hehe..

Tp masa zaman ni aku tak mampu nak beli brg mekap walaupun pencuci muka.. pernah dulu masa aku tumpang bilik air kat umah kakak ipar aku, aku ternampak botol Avon kat dinding bilik air dia..

Aku pun tanpa minta izin dulu dr kakak ipar aku terus ambik je bende tu.. tuang sikit kat tapak tgn dan terus cuci muka.. best sungguh woo masa tu sbb byk buih2 sabun kat muka.. tonyoh la lama2 sbb wangiii.. hehe.. jakun sungguh..

Dah kuar bilik air baru aku bgtau kat kakak ipar aku.. dan baru aku tau yg aku pakai tu bkn pencuci muka.. tp hygiene feminine wash.. hahaha.. padan muka aku..!! teruja sangat nak cuci muka sampai lupa nak baca label.. kekke

Ok cukup.. dah dahhh.. aku nak masak dan lyn mertua.. hehehe.. tataaa..


2 comments:

a l y a a a h m a d said...

Kak ana...awat la pki feminin wash...2 agaknyer rahsia muka kak ana clear skang.hihihihihi...
kes anak buah alyaa plak..pki feminin wash alyaa buat shampoo pastu dia bising xde buih mcm slalu...amik ko feminin wash jd shampoo..

deqlis said...

salam,
kelakar laa Ana..
deqlis pulak tak reti gak pakai2 pencuci muka bagai nie masa sekolah2 dulu...
time masuk tandas masa tunggu turn nak mandi kan byk lah deqlis lihat aksi2 kawan2 lain yg menenyeh muka ngan pelbagai mende...

dari situ brlah deqlis cari satu ..
pun gatal2 tenyeh muka...
mcm 1 xtvt pulak sambil tunggu turn nak mandi pagi hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...