NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 13, 2010

LaGi GaMbaR aNaK2

Ni gambar2 masa kat umah kak Eynda mggu lps.. saje nak tepek gambar2 dr kamera kak eynda tu.. cantek dia snap.. jeles aku tauuu.. aku ni kamera je canggih ( canggih la kununnn..cehh.. ekekke), tp asyik guna auto setting je.. kah kah kahh..

Kak Eynda.. pinjam ekk gambar2 ni.. buat kenangan..

Hannah Dan Ain.. kamceng betul budak 2 org ni..


Amboi hafizzzz... tunjuk bontot pulak ye.. posing mahalll tu.. ekekeke..

Org layan cd Barbie dia pun tumpang layan gak.. takde geng sama baya dia la katakan.. terpaksa join budak pompuan punya aktiviti.. kih kih kih..


Aku dgn alisya.. nape mulut tu alisya oitt... :-p

Ada jugak gmbr aku.. punyalah mengelak dr di snap.. rupanya termasuk gak.. ekeke.. tp apesal aku nampak comel sgt kat dlm ni.. keh keh keh.. ni namanya masuk lift tekan button sendiri..



16 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

waah..bes2 jalan..umah lak dekat2 eh...nak2 plak dua SAHM..lagi bes..ngeeeeee

Me said...

eden tau kenapa nampak comey.. sbb tue mesti k.eynda dah pulun edit tue bg comey... hihhhihihi.. tak la.. ana mmg comeyyy

mamawana said...

Salam

Cantiknyer montot .......ihiksss

Zana said...

ana mmg sentiasa comey sejak azali lg....heheheheheh

Lia said...

Syok betul jalan2 rumah jiran yek...Nak2 ada anak2 yang sama baya... lagi syok..

a l y a a a h m a d said...

Paling suka pose hafiz...mengancam u

cik jijah said...

hehehe.. cute lah alisa cebik.. ke main lagi herotnya.. heheh..

zailamohamad said...

bagusnya budak2 tu berkawan, dah besar mesti makin kamceng..silap haribulan berbesan pula u all semua;)

aNa SuZaNa said...

Rose..
SAHM tu apa.. ana tak tau.. kekeke

aNa SuZaNa said...

ME..
ececehhhh... iyolah tu.. :-p

aNa SuZaNa said...

Mamawana..
wslm.. Ooo skodeng montot apis ye.. kekke

aNa SuZaNa said...

Zana..
ececehhhhh.. ni lg sorang ni.. dia pun comey gakk

aNa SuZaNa said...

Lia..
kalo takde anak sama baya pun ana merayap gak umah kwn2.. hehhe

aNa SuZaNa said...

Alyaa..
kebetulan agaknya di snap waktu dia cenggitu.. kekeke

aNa SuZaNa said...

Cik Jijah..
dia sibuk mkn kuih raya masa tu.. takmau di tangkap utk bergambar.. kekke

aNa SuZaNa said...

Zaila mohamad..
harap2 diorang berterusan le berkawan sampai bila2.. sbb dah berjiran kann.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...