NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, October 18, 2010

UbaH SuAi LaGi

Sbnrnya ubah suai landskap dah pun selesai mggu lps.. tp ntah knp ntah tetiba hubby aku nak ubah bahagian yg pijak2 batu tu.. adeh la.. camne nak terangkan ni ekk.. alaaa, bahagian yg menyambungkan dr pergola ke car porch tu..


Bahagian ni yg aku maksudkan.. hehehe.. nak explain tak reti lak..

Hubby aku tetiba ada idea nak ubah style lain.. aku betul2 tak dpt imagine apa yg dia nak ubah sbnrnya.. tp aku ikutt je le sbb dia punya modal kann.. aku modal ayaq liuq je le.. kikiki..


Bahagian ni sudah di korek..

Dan bahagian ni masih belum siap lg.. bila nak siapnya aku tatauuuu..


Ni progress yg sedang berjalan skrg ni.. baruu je aku snap td..

So kita tunggu apa hasilnya nanti ye.. aku pun surprise gak ni nak tau apa hasilnya.. buat pertama kalinya aku tak leh imagine yg laki aku bygkan.. kekekeke..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...