NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 27, 2010

BeRteMu DeNgaN PeMbaCa SeNyap2

Hari isnin lepas aku masih kat Kulai.. ptg isnin tu hubby aku ajak gi ioi Mall Kulai.. tu mmg tempat mesti di lawati oleh kami anak beranak.. walaupun ada tesco kat kulai tu, tp aku lg suka gi ioi mall jugak.. ahahaha

Tetiba aku dpt panggilan dr peminat blog aku, ececehh, peminat konon.. ingat artis ke hape.. kekeke.. dia call aku dan menjemput aku dtg rumah dia.. tp mmg minta maaf sgt2 sbb kami kesuntukkan masa nak ke sana ke mari.. lenkali ana pegi umah ye.. :))

So aku pun ajak le dtg ioi mall kulai je memandangkan aku pun nak gi sana masa tu kann.. tak sangka dia dtg jugak.. siap angkut 2 org anak dia lg.. padahal penat balik dr keje tak hilang lg tu.. ish2.. terharu sungguh..

Kami lak mcm malu2 gitu bile pestaim berjumpa.. dah mcm dating dgn pakwe lak gayanya kannn.. kekeke.. laki aku siap terkejut lg bila aku kata ada kwn aku nak dtg ioi jumpa aku.. yele, yg dia tau selama ni aku mana ada kwn2 lain pun kat kulai ni..


Ni lah pembaca blog aku tu.. Sakimah namanya.. Alamak, cantek sungguh pemandangan blkg tu ye.. sungguh aku tak perasan.. main snappp je.. kekeke..


Masa ni kami sibuk melayan anak2 main menan mesin.. dah le sekali main singgit.. pulak tu nak duit 50 sen seketul lak tu.. jenuh nak cari wet syiling.. 20 sen byk leee..


Alisya yg sakan main.. asal benti je mesin ni terjerit2 mita duit nak masukkan lg.. cehhh..


Mak mertua aku pun ada masa ni..


Sakimah sedang berbual2 dgn mak mertua aku.. apalah yg di boraknye tu kan.. gaya menyembang dah mcm mertua aku tu lak yg blogger.. ekekeke..


Watpe tu hafiz oitt.. mcm reti membaca lak gayanya kannn.. padahal tgh memerhati gigi kat banner tu.. keh keh keh


Sebelum berpisah kita bergambaran dulu ye..

Ni laki aku yg snap.. gegar2 woo gmbr.. ish ish ish.. melaram dgn tudung pearl haya.. berbaju jeans dan berseluar jeans.. dan berkasut sport mcm biasa.. trademark bila senyum mesti nmpk gigi.. hahahaha




Hafiz masa ni merengek2 sebut " hingun makkkk.. hingunnnn"

Dia selsema masa ni.. byk hingus... asyik2 nak kena lappp je hingus dia.. lap sendiri tak reti lg.. ayakkkk...




Alisya dah tak keruan dah masa ni.. sibuk nak melepaskan diri..


Uikkkk.. apesal sampai camtu sekali aku gelak.. kekeke..

Buat Sakimah.. thanks sbb sudi dtg jumpa ana.. thanks jugak sbb jd kawan ana dan rajin jenguk blog ana.. mekasih ye.. moga persahabatan kita berterusan hendaknya.. nanti kita jumpa2 lg ye..



11 comments:

MamaShiLa said...

ana..dtg trg jgn lupa call saya! cewah....

zeta said...

hee..bestla dpt jmpa..i je blom kesempatan..
igt nk jumpa masa open hse hr tu..tp ada hal lain plak..so xdpt jmpa Ana..

Supermomof4kids said...

ahahaha...ada jgk muka ku ditepek kat sini..neway, thanks jgk ana sbb sudi ketemu daku..hehe..lenkali blk kulai, harus singgah umah saya hokey..yerla, pestaim jumpa, mestila ala2 malu2 miaw sket...betul x?

Ana Suzana said...

Mama Shila..
wokey.. mmg ada niat nak ke sana pun nanti.. belanja ana ye.. ehehhehe

Ana Suzana said...

Zeta..
sape suruh tak mai umah.. ish ish ish.. takpe, kot2 kita jumpa2an di tempat lain lak ke kannn.. ehehhe

Ana Suzana said...

Sakimah,
mekasih juga sbb sudi tunggu ana yg sibuk penuhkan troli dlm giant.. ekekke

LyNn HaMzAh said...

seronoknya dapat jumpa kawan blogger...lynn pun kat JB jugak...

musha said...

kalau ana balik kulai nanti jgn lupa kasi announcement kat blog ni..kak sha pun nak gak jumpa ana yg come lote ni..

musha said...

kalau ana balik kulai nanti jgn lupa kasi announcement kat blog ni..kak sha pun nak gak jumpa ana yg come lote ni..

Ana Suzana said...

Lynn..
meh jumpa2an kat danga bay atau angsana meh.. hehhehe

Ana Suzana said...

Kak Sha,
okey kak.. nanti ada rezeki kita lak berjumpa ye.. akak ambik no phone ana kat info facebook ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...