NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, October 11, 2010

aNgKa - aNgKa PeNtiNg

Aku tak tau lah nak merungut ke , nak komplen ke atau nak ketawa.. ehehehe.. Ooo, aku ketawa maknanya sbb aku taip perkataan " ehehehe "

Meh sini angkat keyboard dan habaq kat aku sape yg suaminya ingat tarikh2 penting atau nombor2 penting..

Maksud aku nombor2 penting atau tarikh2 penting ialah ( penting bg kita org pompuan tp tatau la laki2 anggap penting ke tak kann.. hehehe..) :

1. Tarikh bertunang..
2. Tarikh Nikah / kenduri kawen
3. Tarikh Lahir..
4. Nombor IC kita..
5. Tarikh Lahir anak2.. no mykid anak2 aku pun tak hafal
6. apa2 tarikh je le yg kita rasa penting utk di ingat


Ni contoh aku.. uwaaaa.. laki aku tak ingat no ic aku.. huhu

Aku ingat tau no ic dia.. alaaa, apa nak susah, hafal jelah no 4 yg terakhir tu kannn, yg lelain komfem ingat sbb tarikh lahir kannn.. selalu sgt dia minta no ic thru sms..

Kadang2 saje arr aku ckp kat dia, " saje arr tak ingat ic ayangg "..

Dia jawab pe tau.. " byk mende lg yg nak di ingat yg.. serabut kepala otak nak ingat tu ini.." cehhh.... kekekek.. ada je alasan kaum laki2 ni kann..

Tarikh lahir anak pun laki aku tak berapa nak ingat.. senang kata tak ingat la.. kekeke.. tu baruuuu 3 org anak tu.. lom lg 13 org bang oiiiii.. kekeke..

Aku rasa org2 pompuan lg prihatin bab2 ni.. tarikh mula bertemu pun kalo boleh nak di ingat kann.. bg kita org pompuan rasanya tarikh2 mcm tu sgt2 berharga... kenangan terindah org kata.. hehehe..



13 comments:

Huda Fareeda said...

sejibik sama ngan laki sayer...alasan pun sama...hahahaha....seb baik no ic sendiri ingat...klu tk ingat?? aduiii.....

sLEEping BEauty said...

alhamdulilah hubby ku ingat semua tarikh2,no ic , ic anak2 .. smua lah .. hehehe

aNa SuZaNa said...

Huda..
ahahha.. sama la pulakkk.. kekke

aNa SuZaNa said...

SB..
wahhhh.. bagusnye... hubby ana byk mende le dia nak pikir.. sib baik hari lahir ana dia ingat.. hehhe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

betul..hubby kita pon camtu
ic dia kite ingat
ic kite tak ingat sokmo
grrrrrrrrr

Lia said...

hihi... sweet lah akak ni...
hubby lia ni lain lak.. semua tarikh dia igt.. kdg2 dia yg dok tnya secara rambang tarikh2 tu.. nnti lia yg blur nak jawab.. hahhaaa

Shariz said...

hehehe....sama la dgn hubby Shariz....selalu mintak no ic sbb dia tak pernah hafal pun....agak2nya mmg perangai org lelaki camtu kut...hehe

aNa SuZaNa said...

Rose..
haaa, kan betul.. kita yg pompuan ni yg sokmo ingat.. kannnn

aNa SuZaNa said...

Lia..
wahhh.. bestnye.. akak kalo teka teki dgn hubby psl tarikh jgn harap le betul.. kekke.. kalo betul pun mungkin 1 je.. miahahha

aNa SuZaNa said...

Shariz..
kebanyakkan je, tp tak sume laki2 camtu.. kebetulan hubby kita je yg tak kose sgt nak ingat2 sume tu.. kikiki

a l y a a a h m a d said...

kak...husband alyaa igt semua tarikh...even tarikh kali pertama dia nmpk alyaa. tarikh mula2 kuar dating pun dia igt, kt mane mula2 dating pn dia igt jugak. ic alyaa pun dia igt. pendek kata semua tarikh yg penting dlm idup kitaorg dia igt. tp alyaa yg lupa tarikh2 mula dating, mula kenal sume nie. hihihihihi.tp mayb sebab baru setahun setgh kawin kot. tp dh 7 tahun kitaorg berkawan.syukur..

aNa SuZaNa said...

alya..
sweetnyeee.. jelessss tauuu..

a l y a a a h m a d said...

tp alyaa yg lupa..malu jugak la dgn hubby dia igt sume...tp xpe..husband n wife kn saling melengkapi...jgn jeles dgn alyaa..alyaa lum ada anak, akak dh ada 3, akak dh ada umah alyaa br otw...hihihihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...