NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 20, 2010

ZaMaN SeKoLaH ReNdaH

Yang bertudung dan yg aku bulatkan kaler merah tu ialah aku.. yg lelaki tu adik ipar aku.. aku pun br perasan dlm gambar ni ada adik ipar aku.. hahaha..

Yang aku peliknya, awat aku pakai tudung mcm tu pesennya.. ke depan bebenor.. inesenn je muka aku kannn..

Kawan2 aku kata muka aku dlm ni mcm ikan dory.. ekekeke.. sampai tau hati koranggg.. dush dush dush..


4 comments:

~najwa~ said...

sgt inocen..heheh

aNa SuZaNa said...

uishh.. awalnye komenn.. kikiki

Rizziela said...

yerlah..nampak macam baik ajer..memang fesyen tudung macam tu time tu?

cikbihah_trendyshawl said...

pesyen time dlu cmtue..hehhee ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...