NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, October 22, 2010

BuDaK SeLSeMa Ni..

Time dia melalak2 ni aku tgh bz basuh pinggan mangkuk.. bz mcm mana pun sempat gak le aku ambik kamera dan snap gmbr.. ekekke.. kijam sungguh mak kamu ni kan icaaa..


" nak apokkkkk... apaaaaaa ( lapar).. apokkkk nakkk .."

Tp aku tak bg sbb sblm tu dia baruuu sepahkan sume kopok2 tu kat karpet.. aku dah le malas nak vakum ini hari.. huhuhu..


Melalak lg sbb tak dpt apa yg dia nak..


Terus dtg kat tepi sinki..


" nak nin ninnn maaaakk.. nak nin ninnn.." erkkk, paham kan.. hehehe..


uwaaaaaaaa.... nanges sampai mcm tu sekali..

Majuk yg amat la kononnye tu kannn.. tp aku nak abiskan gak cuci pinggan.. tp camnolah nak siap cpt mencuci tu kalo sibuk snap gmbr anak melalak.. kikiki


" nin ninn maaakkk..." tu jelah dia ulang2 sepanjang aku membasuh pinggan.. mmg time dia tido ptg pun time tu..


gmbr gegar pun aku letak gakkk.. sbb dia melalak kuat2 masa ni.. tu yg gegar gambar tu.. ahaha..


" maaaaaakkk... nin nin makkkkk.." dah mcm cite kassim selamat lak gayanya kann.. dia dok pegang kaki aku time ni..


Hambekkkk... sampai baring2 dah merayu2 tu.. alololooo... cian dia ngantuk..


Dia peluk kaki aku kuat2..

Last2 aku dokong je bawak masuk bilik.. nyusukan.. tak sampai 5 minit dah pengsan tidoo.. mmg ngantuk sgt rupanya.. nyesal lak lengah2kan dia tido.. dah le dia tak sihat.. ish3x.. kejam tul aku kannn.. hihiiii..




8 comments:

Nigina said...

heheheh ala kesiannya... tapi kelakar gak bila tengok dia merayu-rayu.. sampai nak tertido

aNa SuZaNa said...

Nigina..
ahaha.. sbnrnya kesian sbb awat la ana biarkan dia melalak lama2 sdgkan dah tau dia tu ngantuk.. ish3x.. tak patut tul

b.O.n.d.a said...

alOlOlOlO..siannyeee..
Oh, rindu lak nak nin-nin kan my sOn..sOb..sOb..sOb..

sLEEping BEauty said...

alo sian alisya ...
ngntuk sgt,tu yg melalak2 tu ...
mak dia pulak lengahkan ..
hehehhee :)

a l y a a a h m a d said...

alisya dh mengamuk pun akak sempat lg tangkap gmbr kn...klu alyaa buat mcm 2 dh lama kene mrh dgn ayah alyaa...hahahaahha.

aNa SuZaNa said...

Bonda..
Bestkan saat2 nyusukan baby..

aNa SuZaNa said...

SB...
Kesiankann.. Kijam kan mak dia ni.. Huhuhu

aNa SuZaNa said...

Alyaa..
Akak punnn, kalo hubby akak nmpk komfem akak yg kena marah.. Kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...