NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, November 11, 2009

ShaNgRi La TaNjuNg aRu @ SaBaH

Memandangkan tak lama lg start cuti sekolah
dah tentu ramai yg berkira2 nak gi holiday kan...
So aku tepek gmbr aku bercuti kat sabah sblm ni

Gambar ni sblm aku beranak si alisya ye
Alisya ada dlm perut lg masa tu..
Kandungan dah 7bln ++ tp boleh terlepas naik flight

Kalau terberanak dlm flight masa tu
tentu aku dpt tajaan naik flight seumur hidup dr Air Asia kan..hehehe..


Ni antara view yg hubby aku snap ..
Sesape yg nak gi Sabah dan tgh pening nak pilih hotel
Aku suggest antaranya yg ni..hotel ni mmg best..
Sesuai bg yg ada anak2 kecik..


Cumanya dia xde pantai sendiri la..
Maksud aku yg budak2 leh main pasir dan mandi manda
Yg tu je dia takde..dia tu maksud aku hotel ni la..hihihi


Ni view hubby snap from bilik kitorg..
Kitorg punya bilik seaview tp dpn2 dia ada landskap cmni


Sgt2 bersih hotel ni..cantek dan sejukk je mata kannn..




Ni lah tepi pantai dia..xde pasir2 kan..
Tp still ada aktiviti air la kan mcm naik bot, banana bot,
ntah apa2 lg tah ku tak reti nak terangkan..hehehe..



Ada tmpt lepak minum2 gak tepi laut ni..


Ok..ni view dlm bilik hotel lak..
Ni bilik utk single bed..ni utk MIL ku dgn PIL tiri ku


Ni bilik kami..king size bed..selesa dan luas gak bilik dia



Ni view dr bilik MiL ku..


Ni lak gmbr masa otw dr bilik ke lobby hotel
Nak gi dinner time ni..
syokkk betul hafiz duduk atas perut aku tu kan..


Ke hulu ke hilir aku bawak beg sandang blkg tu
Tu semua pampers dgn botol susu + termos la tu..
Uikk..awat la aku senyum tahan2 tu..kekeke


Time ni dah kenyang mkn..burpppp..Alhamdulillah..
Tp kesian kat org tua hubby aku ni,
sbb diorg x reti sgt mknn modern2 ni..
Mana nak jumpa sambal belacan kat hotel ni mak..huhu..


awatla tgn hubby aku ni parkinson jap..cisss...!!


Ni zaman hafiz memuting lg..
sumbat bila dia start melalak je..time ni dia nanges ni
Ngantuk + penat sbb tunggu org tua kami borong ikan masin

Tu aku tgh sms laki aku la tu suruh cpt..
last2 aku pi lepak dlm kete dulu..
awatlah tak terfikir dr awal..adehhhh..


Pic ni di ambik masa hari last b4 berambus..hehe..


Ain masa ni ke hulu hilir dgn monyet tergantung kat leher
Aku paling benci bila menatang ni berbunyi..
bunyi dia mcm monyet nak mengawan giteww..erkkk...hihi




Sib baik org tua kami seronok jln2..
Yelah..sakan MiL aku shopping mutiara dan brooch


Hafiz blm pandai berjalan lg time ni
Masih bertatih lg..tu psl aku byk dokong je..
Penatttt wooo..dgn dokong dia, alisya lg..hehehehe..


Apapun kasut sport mmg feveret aku kalo gi jln2


Si boyot ...hehehe..


Haaa...ni tmpt paling best bg budak2..
dia punya playground dia luassss..selesa sgt2..


Bkn budak2 je best..kita pun best gak..
sbb ada kemudahan wifi..pastu air di sediakan..
majalah2 pun berlambak..seat utk kita lepak2 pun ada..


Budak2 pun tak perlu rebut2 mainan
sbb mainan dia sgt2 byk..semua branded punya..
Anak2 aku smpai tak mau balik wooo..


Kat tmpt ni jugak ada di sediakan mcm2 aktiviti
utk budak2 yg suka mewarna pun ada
kalo budak2 nak belajar jahit manik pun ada..
tak tau la skrg ada ke tak..tp time aku ada..


Tgk muka pun dah tau depa hepi..

So sape2 yg terfikir nak gi sini bg aku mmg best
Hotel ni dkt tanjung aru..tak jauh dr airport tau..
Nak gi pekan pun dekat..

Ok..tu je review dr aku..
Slmt cuti2 malaysia...hehehe...


10 comments:

m@ said...

bestnya kat stu...nmpk thomas lah:-p
ana,
elok pakai sport shoes kalau travel ni senang nk jln..kakipun x sakit.
:)

Ana Suzana said...

Ma..
best..kot2 kalo pi sabah lg leh gi situ..lupa nak mention..kat hotel tu ada perkhidmatan naik helikopter tau..

stgh jam dlm rm300 kot..xpasti lak harga dia..

LiAnA said...

uit bestnya.. nmpak tenang je kat situ.. takpe 1 day akan sampai situ gak.. sbb awal thn depan planning nak round arah utara ..dr perak sampai ke penang kekek

Ana Suzana said...

jln jln tak jln kak..best woo cuti2 mlysia..

eynda said...

Hhmm...geram sebab request nak gi sabah tak approve...gara2 nak masuk rumah baru...next time la...

Gambag hafiz dlm playroom tu paling akak suka...

Ana Suzana said...

takpe kak..
masuk umah br pun kira bercuti gak tu..kekekeke..

gmbr hafiz..??hafiz akak ke hafiz ana ni...gurau2 jee..hihihi

Syikin said...

ana..sempoi jerk.. muda ceria je..dressing macam tu..tak nampak pun cam anak 3:)

Ana Suzana said...

Syikin..
tu thn lps punya gmbr..skrg tak sama..dah tua..kekekke

Zana said...

bestnya tempat ni...bila la blh sampai, ana nampak comel je even pregnant, kalo dr blakang sure org taktau pregnant nih...

Ana Suzana said...

Zana..
salam kenal..thanks sbb jenguk blog ana..comel ka..biasa2 je tu..ana peknen sokmo perut kecik..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...