NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, November 18, 2009

TaG 8 PeRkaRa SaYa SeDaNg : EyNda

Elok sgt la tu....
Jalan2 kat blog SiS EyNda terus kena tag

Tp oklah kan..daku pun takde kerja skrg ni..
tq kak..ni jwpnnya..hubbyku pun leh tlg jwbkan sbnrnya..
hahahaha..



  1. Aku SEDANG taip jwpn bg tag yg aku kena

  2. Aku SEDANG tgk jam dinding yg dah pun pukul 1.45 pg

  3. Aku SEDANG pot pet pot pet mrh ain dgn hafiz yg aktif balik lps terjaga dr tidur..tang ni yg stress ni...

    Blm sampai masa je aku bertukar jd makhluk hijau..maksud aku incredible hulk ye..kang korg ingat katak pisang pulak

  4. Aku SEDANG tgk channel star movies..tp tak phm pun cite ape..sibuk ngadap lappy..

  5. Aku SEDANG tgk hubby aku syokk je tido lena di buai mimpi indah..takpelah sbb sok dia keje kan..lg pun budak2 ni nak Makkkk je..!!

  6. Aku SEDANG tidokan alisya yg kejap2 merengek terkejut dr tido..ni sbb budak 2 org tu le yg memekak..grrrrr..

  7. Aku SEDANG pikir jugak nak buat camne lg bg diorg ngantuk..kang berjaga lama2 leh buat diorg lapar..

  8. Aku SEDANG edit entry ni..pastu publish la apa lg..hua hua hua..


2 comments:

eynda said...

well done kekekeke...suruh ain jawab pun boleh ni :-p

aNa SuZaNa said...

Ain kalo jawab lg senang kak..

1. saya sedang kacau mak saya

2. saya sedang kacau adik saya..

3. saya bla bla bla...


hhahhaahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...