NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, November 06, 2009

PaRt LaSt : CeRiTa SeMaLaM

Okehh..kita sambung lg citer psl semalam ye..
Nak citer dlm entry yg sama tak lehhh..
Semput aku menaip wooo..dgn gangguan anak2 lg..

Dah..Stop..!! sambung citer balik..
Lps berambus je dr klinik Naluri tu terus fikir nak mkn
Lapooo wehhh..menggigil perut aku..
cacing dlm perut pun tak keruan..uikkk..cacing..???

Alang2 nak hantar adik pompuan aku ke hostel,
So aku tanya dia kat mana tmpt mkn best.
Ohye, dia duduk sri rampai..dkt dgn loji kumbahan tu..
bengang je adik aku bila aku ckp camtu..ekekeke..

Nama kedai mkn tu aku rahsiakan ye..
kang kot2 dia skodeng blog aku naya je..hihihi..
begini citenya, kat kedai mkn tu
ada sorg staff je yg ambik order.. india..budak lg yg keje tu

Aku kdg2 kesian kat dia, geram pun ye jugakk..
opss..bkn geram tanda suka kat dia ekk..sila phm betul2
Kebetulan kami pilih tmpt duduk dpn cashier
Utk pengetahuan korg sume, cashier tu adalah tokey kedai

Dia punya mukaaa..mak aihhh,
muka mcm nak mintak penumbuk (pinjam ayat zed zaidi)
Masa aku tanya sup ekor ada tak..?
budak india ni tanya tokey dia..nak tau apa jd..?

Cashier tu mrh kuat2 bdk india tu dpn2 kami
huk alohh..tak reti jg adab lgsg..kesian kat budak tu
dia mrh sbb suruh budak india tu pi jenguk sdiri kat dapur

Aku dgn adik aku terkujat (terkejut..hihi) sekejap..
Tp budak india ni pun ada gak buat aku geram
mcm yg aku ckp td..eh silap..taip tadi..

Dia lps ambik menu mkn terus blahh je..
oitt machaaa..aku lom order air la..huhuhu..
Jenuh nak panggil dia sbb asyik la nyorok kat dapur
dia tunggu org tu siap msk agaknya..

Nak tanya tokey dia mls pulak..nyampah je nengok..
Tup2 budak india tu dtg sdiri..ckp sorry lupa tanya air
Sib baik ko kata sorry..so maafkan jelah..aku kan baik
muahahaha...

Aku order air bali suam dgn laici kang..
blm sempat adik aku sebut air apa dia kata tggu jap
dia pi ambik pen dgn kertas..ok..sabar2..

Dia dtg balik dan taruk kertas atas meja..
siap sedia nak tulis order...
aku ulang lg sekali air yg aku nak

Aku punya air bali dia tulis AIR BALDI SUAM
ketawa terbahak bahak terus aku wehh..xdpt nak thn2
Pastu aku tlg dia eja dgn betul..
aku tau, kalo aku tak betulkan mau dia kena mrh lg..

Kah kah kah kah kah..lawak2..
sampai skrg aku teringat2 lg...
kalo la aku tak betulkan ejaan dia
mau org kat kedai tu betul2 bg aku air suam sebaldi..

Wakakakakka..sakit perut aku gelak..
Mknn dia oklah..boleh lahh..tp pasni tak gi lg dah
service out..!!


Pas mkn terus masuk kete..nak balik umah..
Adik aku dah balik hostel dia..
Anak2 pun terus lelap je dlm kete..penat la tu..

Aku check Hp yg aku tggl dlm kete..
Mak aihhh..ada 8 missed calls..no tak bernama lak tu
Aku call balik..rupa2nya dr klinik Naluri..


Aku tanyalah knp ye call byk kali..
Dia kata aku hutang diorg rm100..diorg slh tulis bil..
Huk alohh..menyusahkan betullahh..

Diorg suruh aku dtg time tu jugak byr duit balance
Ewah2..suka suki je ekk..aku ckp sory la..dah jauhh..
padahal dekat je..sbb aku kat sri rampai lg..
klinik tu wangsa maju...ekekekke..

Pastu diorg kata suruh dtg sok pg lak..
oh tidakkk...nehi nehi..ko ingat dekat..???
dgn nak angkut budak2 ni lg..kirim slm jelah..

Ops..bkn aku yg slh ye...diorg la yg slh..
check la dulu betul2..aku ckp la bak no akaun mebeng
Aku kata aku transfer jelah..malas nak ulang alik..

Tp sume staff situ takde akaun mebeng..
pulak dahhh...tp diorg bg jugak no akaun mebeng
Sib baik kwn kpd kwn2 diorg ada akaun mebeng..
So mlm td bila smpai je rumah aku terus transfer je duit
settle sume..geram tau aku..cettt..!!

Oklah..tu je nak cite..
panjang berjela entry aku..ekekekke..


6 comments:

LiAnA said...

air baldi suam?? hahahaha sakit perut akak gelakk..

Ana Suzana said...

kah kah kah jugakkk..

mamataya said...

ana..

mahal nya..inject apa tu????
total nak dekat rm900 gak ek..
uish

Ana Suzana said...

tau xpe..

prevenar sorg rm320..
alisya lak rm180..
xpelah..demi kesihatan anak2 kan..
eh, iman injek 5 bln dulu brp duit??

shabiela said...

kembung perut mu minum air baldi suam.. ekekek..

mahalnya injek.. hu hu..

Ana Suzana said...

sha..
sib baik tak minum..muahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...