NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, November 07, 2009

CuaCa HaRi Ni

Saje snap gmbr ni..
ni pemandangan dr balkoni rumah sewa aku
time tu br kol 4.30 ptg..

Gelap dia mcm dah maghrib lak kan..
Mendung wooo...


Ni dah start renyai2...guruh berdentam dentum
Hafiz dgn Ain yg tgh mkn kat ruang tamu
terus berlari masuk bilik..depa ni takut hujannn..


So aktiviti kami dok rumah jelah..
Hujan2 lebat cenggini syok woo tidoo..
Tp yg pasti time aku taip entry ni anak2 dgn hubby je tido

Aku x dpt nak tido sbb kejap2 hafiz ngigau
pastu alisya lak nak nyusu..
sudahnya aku lyn tenet je lah..huhuhu..

Happy weekend semua..!!

2 comments:

iNa said...

skrg mmg musim ujan la kan..
kt umah ina pon cmtu gak...
ptg2 sure ujan lebat..

aNa SuZaNa said...

tulah psl..kete pun memanjang kotorrr je..aktiviti pun terhad sbb ada anak2 kecik..

tp takpe..hujan rahmat Tuhan wooo..kalo panasss je mcm sblm2 ni pun tak kena jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...