NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 10, 2009

aPa BiKiN PtG2 Ni..

Cuaca sejukkk je kan skrg ni..
Asal ptg je hujan..ptg je hujannn..syokkk je..
Perut pun asyik lapar jelah..br lps mkn nasik pun lapo lg

Anak2 aku request nak mkn macaroni pulak..
Hmm..yg penting diorg nak sos putih...so buatkan ajelah
Padahal tghari td kami sama2 melantak nasi sorg sepinggan


Aku guna sos ni pulak kali ni utk sos putih dia..
Brand Leggo's..sodap bg tekak aku dan anak2 aku..
vitagen dgn scott emulsion tu xde kena mengena ye..
Saje aku snap dlm peti ais..hehehe..

Ni kalo laki aku tgk aku snap2 gmbr camni,
mesti dia akan kata aku buang tebiat..kahkahkah...
aku kan blogger..ada gmbr baru syokk nak citer..


Ni hasilnya..buat sorg sepinggan je..
Abis licin depa mkn..
Diorg ni tak leh taruk sos dia banjir2..
kang diorg main masak2 pulak..grrrrr..


Apa tengok2..neng yatimah br nak mkn..hehehe..


Hafiz hari ni nak berbaju melayu..
Aku perasan skrg ni hafiz suka sgt berbaju melayu
mujur musim sejukkk je..so aku tak kisah pun..
sbb tak berpeluh kan..kalo time panas, abis berlengas..!!


Elok pulak lelaki duduk bersimpuh..hahaha..
Opsss...Ooo..mkn guna tgn kiri ye...!!!


Sambil mkn mata tu nengok citer wonderpets


Suka aku tgk anak2 aku kuat mkn arini..
Tak sia2 mak korg ni masak pg2 dgn mata yg rabak..
Rabak tu maksudnya ngantuk ye...
kang ada yg ingat mata aku koyak lak..kekeke..


Manakala aku pulak bedal sepinggan tempe goreng
mkn begitu saje ye..sodappp..
minum dgn air suam..ni slh satu cara bykkan air susu bdn

Alisya pulak time ni sdg lenaaa..
syok kot tido hujan2 gini..
Tp jap lg ku kejut utk nyusukan..

Oklah..tu je citer ptg2 ni..wslm..


7 comments:

LiAnA said...

hafiz ni umur berapa yer? pandai dah dia mkn sendiri.. suap sendiri..
Aqil dah 2 thn mkn selekeh lg kalau suap sendiri kekek

aNa SuZaNa said...

Kak Liana..
hafiz mkn still selekeh gak..tp latih dia mkn sdiri..

tp kalo mkn nasi biasanya ana suap sbb takut byk yg jatuh dr masuk dlm mulut..

umur hafiz 27 hb ni genap 2 thn..

eynda said...

Tempe tu sedap...hari tu baru je buat tapi akak bakar hihi...diet la konon :-p

Beattey said...

macam kenal jek tumbler tu....

kih3x

aNa SuZaNa said...

kak eynda..
tak prnh lg seumur hidup mkn tempe bakar..apa rasanya ekk..kekekke

aNa SuZaNa said...

Beattey..
tumbler tu apa..??yg ku taruk air suam tu kaaa..?herbalife tu ekk..

Ooo..tu buat taruk air semata2..sbb ana x minum herbalife..hehehe

shabiela said...

best tgk anak2 brselera mkn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...