NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, November 20, 2009

NeNg YaTiMaH JuNioR

Ini gambar br je td aku snap..
ada gak motif buat entry baru..kekekeke..

Si neng yatimah junior ni td nanges2 sbb berebut channel tv dgn aku le..dia nak kartun, tp aku alih oasis sbb nak dgr azan kan..


Aku biar jelah dia melalak pun..apa kess...
aku pun nak menang gak..hehe..tak mkn dek tangisan le..
mak ko ni dah kebal nak oiii..


Lg dia nanges lg aku snap gambo..kahkahkah..


Dia ni kan, kalau sehari tak kuar air mata takleh ke ekk ?
Mudah tul nak menanges..alaaa..kdg2 saje je dia ngengada..tu yg lg ku buat tak tau..


Lg kuat meraung..hahahaha..kijam mak kamu ni..


Ni dah tenang sbb aku dah pun alih channel dia..
Dah abis dah dgr azan..


Elok je aku alih channel dia, kartun dia pun dah abis..
hahahaha..gelak lg..

Terus aku alih balik channel oasis
dgr org zikir2 lagi bagus...kena didik diorg ni dgr benda2 camni..kartun sesekali oklah kan..


Si hafiz je relax..
buat hal dia je td..tak kisah pun psl channel..hehehe..


Tgk..byk2 mainan yg ada, penapis air tu jugak di buat menan...bagus2..hehehehe..

*** Ok..dah asar..solat dulu pastu nak msk utk dinner..


5 comments:

iNa said...

mmg kijam...hehehe..

iNa said...

mmg kijam...hehehe..

aNa SuZaNa said...

2 kali posting tu mmg betul la kijam tu..kekeke

shabiela said...

ekekekk... 2 kali ina posting..

aNa SuZaNa said...

tu lah kan..ina lg kijam sbb kata ku kijam..uwaaaaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...