NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Sunday, November 15, 2009

CeRiTa HaRi Ni : aHaD

Kami hanya duduk rumah je hari ni
Nak jln2 pun takde yg tukang bawak..budak2 sib baik ok je

Cuma sesekali ada gak terdengar diorg berdua bertanya "abah mana?"mana taknya, abah dia pergi sewaktu diorg tgh lena lg..


Ni aktiviti diorg td..
Peminat setia kartun mickey mouse..
Sampai pakai topeng lg tu..hahaha..


Aku pun apa lg, cpt2 pi ambik kamera..
Snap gmbr diorg..hehehehe..


Khusyuknya tgk...bkn main lg ko ye nakkk..


Peace mama..!!
Nmpk tak kepala hafiz kat gmbr ni..
Dia muncul tetiba...



Rupa2nya dia pi rampas topeng muka mickey tu..
Main rembat je pulak tu..siap sengih2 lg ko ye hafiz..
Mu kacau salah time tu nakkk..hahaha..


Hafiz cuba berlari jauh sket dr kakak dia..
Tgk muka ain, dah bertukar marah kan..!! rambut pun dah serabai tu..hehehe..maksudnya ada la benda yg dia nak buat tu..


Dia terus dtg kat hafiz dan rampas balik topeng tu
Bkn tu saje, siap cakar lg pipi kiri si hafiz
hambekkk..ganas betul ain bg pembalasan kat adik dia..


Dah dpt balik topeng terus pakai semula..
Aduhai la korg...bikin menggugat kesabaran hati mak korg je ni...grrrrrr...


Yg hafiz pulak sib baik tak nanges slps kena cakar tu
Biasanya melalak sakan..tp ntah nape td ok je pulak
siap lepak kat sofa lg sambung tgk tv..


Sambil2 tu usap2 balik tmpt kena cakar td..hahahaha
Tulah..lain kali jgn cari psl dgn kakak kamu tu..
kan dah kenaaa...!!

Ohye, mood saya dah ok dah..
Taknak moody2..taknak tension2..kang cpt tua..hehehe


6 comments:

-iLLa- said...

ANa,mu pki camera apa yer?? Nice pic!

aNa SuZaNa said...

ku pakai samsung nv10 je..kamera lama maa..cuma ku lom reti setting plus tak reti shoot dgn baik..hihihi

ammi said...

Sian Apis....itu lah, jgn rampas2 kakak punyer?? wwooiitt! takkan satu jer topengnya??

shabiela said...

sama cm balqis.. adik suka rebut, kakak lepuk la adik balik.. ekekek.. tp ku beli 2 topeng, dua2 kakak dpt.. hu hu..

aNa SuZaNa said...

ammi..
topeng tu 2 benonya..tp ain punya minnie mouse yg ku belikan dah hilang..mcm prnh ku cite sblm ni la.."brg hafiz brg dia, brg dia brg dia"...

mu tunggu jelah bila si umar tu besar nanti..akan mengalami nasib yg sama mcm ku..kekekeke

aNa SuZaNa said...

sha..
betulkan...kalo kita beli 2 sekalipun, yg si kakak ttp bolot semua...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...