NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, November 25, 2009

BiLa Aku DeMaM...

Bila aku demam..mak aihhh..mmg rumah mcm puaka
Sume tunggang langgang..bersepah..huhuhu

Anak2 aku ni wlpun tak sihat tp Main tetap Main..
Pastu tak reti2 nak kemas balik
Padahal dah ajar byk kali..adehlaaaaa...


Merata2 ada mainan diorg..
Aku byk abiskan masa dok bilik je..
Tak larat..mata berairr je..berhinguss lg..yuckss..


Ape jelah si bobop dgn si barney tu buat kat situ..!!

Time aku snap pic ni, sume org dah tidoo
Dah pg buta mmg la time tido kan
Aku je takleh nk tido selagi tak kemas sket2


Ni lg sekor barney yg sibuk main gelongsor..
penampo gak kang br tau..

Adehhh..aku kemas2 apa yg patut jelah..
Sblm mengemas td aku iron baju keje laki aku dulu
Tak larat aku nak gosok sekali banyak time x sihat ni


Pas settle iron baju baru start kemas2..
Kena buat cpt2 sbb takut alisya nanges..dia lom nyusu lg


Mujurlah rumah sekangkang kera
gile kecik kalo ikut saiz kera kangkang..hahahaha..

Ni br gmbr ruang tamu..
blm dapur lg..pengsan kalo korg tgk..bersepah gile..
Pinggan tak berbasuh, dgn sampah yg tak sempat buang
Pengsannnnn...


Aku buat ala2 kadar je..sapu2 sket yg byk habuk..
pastu susun2 menan diorg..siappp..!!
Tak larat gile nak mop lantai mcm biasa


Nape ntah..tak senang hati nak lelap kalo umah sepah
dpt kemas sket2 jdlah..sok takdelah kelam kabut sgt..

Yelah, kalo sok nak kemas, mana nak masak lg,
mandikan anak2 lg, bg mkn tiga2 anak ni lg..
dgn haku yg tak mandi lg..huhuhu..


Tgk toto tu..gile comot dan kotor..
ni anak aku la tumpahkan air milo..sob sob sob..nanges..
Kena hantar cuci kt dobi la nanti..


Ni lah result after aku kemas sket2 td..
Sedap sket mata memandang..
Yg lom kemas cuma dapur je..tu sok jelah..
Sgt2 tak larat..bila demam ni sendi2 sume sakit2..


Tepat jam 2 pg aku abis kemas..
So masa utk aku masuk bilik..apa lg..upload gmbr le..
Pastu buat entry baru b4 tido..hihihi..

Ni lah keje aku b4 tido..buat entry dan jugak jln2 jenguk blog kawan2 lain..Laki aku pun dah cukup faham knplah bini kesayangan dia ni ngadap laptop smpai 3-4 pg..hehehehe..

Sekiannn...


5 comments:

Some1...somewhere...somehow... said...

dh kemas pun sama jerk kedudukan bobop n barney...ekekekekeke...

Ana Suzana said...

kak Y..
chaitttt..sampai ke situ di beleknya...kekekkeke...kan ana ckp yg ana kemas ala kadar je..bkn ala kazam..hahahhaha

shabiela said...

nmpk je kak y tu.. ekekek.. sha pon gitu la kalo letih balik keje.. asal terang umah sudah.. ekeke..

eynda said...

Rumah akak kalau tak demam macam tu la jugak haha...apatah lagi kalau demam...lebih teruk dari puaka kot :-D

Ana Suzana said...

takpe kak..
yg tukang sepah kat umah akak xramai..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...