NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, November 25, 2009

SaKiT KePaLa...

Kawan2...aku sbnrnya skrg ni sakittttt sgt kepala
Rasa mcm rambut ni di tarik2 dgn kuat..
Tak terkata sakitnya..berdenyuttt je...

Kan baguss kalo aku dpt rehatkan diri,
tido tanpa gangguan dlm sejam dua..
Tapiiii...sape nak tgk2kan anak2 aku..


Diorg pun bknlah sihat sgt dan perlukan perhatian aku..Ni time aku taip entry ni tgn sblh dok picit2 kepala..sakittt sgt..huhuhu..

Ni mkn pun blm lg ni..
Br lps bg budak2 mkn..tak larat betul ni..
Nak tido kejap pun tak dpt sbb kejap2 hafiz dtg kat aku suruh lap hingus dia..

Huwaaaa...sakit kepala...

**kalo aku mkn panadol agak2 effect susu bdn tak ha..takut susu merosot la pulak..

6 comments:

LiAnA said...

makan panadol takder apa pun.. amik dose rendah skit.. time diaorg tido tu amik masa kejap tido...
take care ekhh...
minum susu panas.. lega skit nanti

aNa SuZaNa said...

dah dpt tido 15 minit td kak masa baring2 nyusukan alisya..pastu tak dpt tido dah, yg lg 2 org tu kacau..huhuhu..

kepala still sakit lg..bila batuk lglah denyutan tu makin kuat..huwaaa

eynda said...

Take care ana...panadol takpe...bukan hari2 ambik....akak pun dulu takut2 gak nak makan panadol tapi alhamdulillah takde masalah...

Some1...somewhere...somehow... said...

ana...kt guardian ada jual inhaler...yg sedut kt hidung mcm vicks tu...tp hat ni khas utk sakit kepala...jgn dok ngadap tenet selalu...kang lg pening

aNa SuZaNa said...

kak eynda..
boleh ekk..sok kalo tak baik2 gak ana telan la sebijik..

aNa SuZaNa said...

kak wyra..
cuba gak utk tak ngadap tenet..tp sshnya..boringgg..jg anak sambil2 lyn tenet best gak..tp tulah, mmg pening berdenyut2..smpaikan setiap lgkh kita berjln pun leh bikin kepala lg sakit..huhuhu..

tgkkk...ni pun ngadap tenet gak skrg ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...