NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, November 25, 2009

aNaK BuJaNgKu..

Kalo si Nieza buat entry kol 2.30 pg,
aku lak sambung entry seterusnya kol 3.11 pg
Hahahhaha..jom lawan sape rajin wat entry pepagi buta


Berbalik kepada tajuk asal..
Ni lah satu2nya anak bujang aku buat masa ni..
Dia di apit oleh 2 anak dara (ain dan alisya)

Ni muka mlm td..
sian sgt..aku tau mesti dia pening je kepala
sbb biasanya kalo selsema hari 1-2 mmg gitu kan
hingus non stop melelehhh je..huhuhu


Btw sbnrnya nak bgtau,
yang ini budak akan sambut ulangthn ke 2 thn pd 27hb ni
Ye..maksudnya raya haji ni BESDAY diaa...

Tp kami mmg tak buat apa2 pun utk celebrate
Just mungkin beli kek atau mknn2 sket masa raya haji nanti..takde buat special2 pun..

Moga cpt sembuh ye nakk..
Hafiz kalo nak hadiah mintak la kat abah ye..
Yg pasti yg bkn sambut besday pun akan dpt hadiah gak
sape lg kalo bkn AIN..!!!

** 27 November = besday hafiz
*** 28 November = Anniversary kami yg ke 5 thn

13 comments:

nuna said...

27/11/2009 = Selain dari Raya Haji, Anniversary sy yg ke 5 jugak.... hehehe...

hanim.. said...

sian hafiz selsema..hope cepat sembuh k..btw..happy bday in advance utk hafiz..smoga sts anak yg soleh & bejaya di dunia & akhirat..amin..

aNa SuZaNa said...

nuna..
suka tgk lesung pipit awak..saya ada lesung batu je..huhuhu..btw, happy anibesari gak utk awak raya haji nanti...moga berbahagia ke akhir hayat..aminnnn..

aNa SuZaNa said...

Hanim..
tq ye..mewakili dr apis la ni..hehehhe...

ammi said...

Semoga Hafiz cepat sembuh, selamat hari jadi boy! weh..mukanya macam tu sebijik muka Ana!

LiAnA said...

moga hafiz cepat sembuh.. patut demam bagai lama nk sembuh.. nak beralih tahun le tu...

Happy 2nd birthday in advanced...
moga jadi anak yang soleh.. murah rezeki selalu

aNa SuZaNa said...

ammi..
muka ku camtu erkkk...kekeke


kak liana..
tq kakkkk...anak kita sebaya..hihi

nuna said...

Owner blog ni aper kurangnyer cantik gak...

Happy 2nd birthday to Hafiz and

Happy 5th Anniversary to both of u.... May your marriage bless with love....

MAKCIK REHAN said...

Hafiz ni dah besaq nnt mesti hensem. pipi dia merah2 jambu gittew.

aNa SuZaNa said...

Nuna..
thankssss...moga anak ku pasni ada yg berlesung pipit mcm mu..ala2pretty zinta itu...aminnnn..

aNa SuZaNa said...

MR..
kok cenggitu kita berbesan jelahh...hihihi

eynda said...

Kesian Hafiz...nampak muka merah je sebab selsema ye...moga hafiz cepat sembuh...nak celebrate besday ni...kena sihat cepat tau :-)

aNa SuZaNa said...

dia pun taktau maksud besday kak..bila ana ckp kat apis jumaat ni besday dia, yg si ain lak nanges2 ckp yg tu besday dia..pulakk dahh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...