NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, November 19, 2009

TeTiBa aDa iDea PuLaK

Setelah puas pandang kiri kanan, atas bawah,
tup2 masa anak2 tgh tido ptg baru terperasan..hehehe..

Sila perhatikan apa yg tertulis kat baju diatas..
" CUTE BABY BOY "


Tp yg pakai baju tu ialah ain..
adehhh..camne leh tersilap ni..
apetah yg aku pikir smpai slh sarung baju budak2 ni..
hehehehe..


Ni baju yg hafiz pakai..
baju yg sepatutnya ain pakai...kehkehkeh..
Gasaklah korang..maleh nak tukar2 balik...


Ni tido utk kumpul tenaga berjaga di mlm hari la ni..
Ohye, mlm td daku tak bg ubat tu ye..
Tak elok bergantung pd ubat..

Tp mlm td diorg kira tido awal la jugak
Kol 2.30 pg dah lelap..biasanya sakan berjaga lg..
Oklah tu..hehehehe..mlm ni tak tau lak kol brp tidonya..

3 comments:

LiAnA said...

uit lambatnya budak2 ni tido.. tido petang kol baper?

Aqil kalau tido petang tp magrib baru nk bgn memang kol 1-2 pagi le dia tido.. tu ku selalu adjust time tido dia.. paling lewat kol 12 tido..sbb tengah malam time mama dia beristirehat hihi

aNa SuZaNa said...

kak liana..
diorg tido ptg biasanya kol 5pm..diorg tido selama 2 jam..kadang2 smpai 3 jam..

tu yg mlm diorg ada tenaga berjaga..kdg2 ana tahan diorg dr tido ptg..tp nak wat cemana kalo tetiba je diorg terlelap gak..tak smpai hati nak kejut..huhu.

keCik said...

salah siapa kah ....??

maknyer pakaikan baju anak2 sambey tgk blog ke? huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...