NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, January 14, 2011

ToLoNg KoMeN SiKiT

Ayukkkkk.. tak tauuu.. aku nampakkkk.. baik ngaku cepat sape yg google kat bawah ni.. Saje arrr tu.. ingat aku tak nampak la tu konon ye.. hehehe..


** klik utk tumbesaran hebat..


Yang ni lg satu.. melampau tul ye.. yg lagha dan dosa gak nak di tengoknye.. mana lah hati tu tak hitam dan gelap.. ish3x..

Tak psl2 dia masuk dlm entry aku jd bibik lap kabinet dapur.. ekekeke.. mesti frust guling2 tu sbb lain yg di harapkan lain lak yg dpt.. wakakakka..

Opss.. tak baik gelakkan beliau di hari Jumaat yg mulia ini.. meh kita doa utk kita semua moga terus mendapat cahaya dr Illahi.. Aminnn..





9 comments:

Ena said...

salam..

ish2x..

tak baik kan skodeng mcm tu..

Moga cari la ilmu yg baik2 saje.. :D

ieda said...

uish banyak entry adik yg akak terlepas nie .. sowiii huhuh

adehh ada jugak mcm nie .. ermmm normal dikk .. sabar jer lah kannn .. akak pun lum pernah search nama akak dlm google nie .. entah per2 kuar agaknye :))

adarnadzmie said...

Tu mesti peminat fanatik Ana... sebab tu nak skodeng Ana.. last2 dapat skodeng anak jadik bibik jer.. kuikui..hihik

dilaOHdila said...

isunya mesti Jealous kut
nak tahu nak teka bagai
saboer jer lah ana......

MeMHalid said...

hahahahahha...bagus gak ana secara x langsung memfemeskan blog ana...huhuhuhu

ainshah said...

hahaha, besela tu ramai yg suke nossy.hikhik bolayan je la.kite suke blog kak ana sbb kak ana rajin apdet n tk sabo nk tgk keletah ank2 kak ana.

eT said...

hahaha...opss...
xbaik gelakkan orang..:p

zeta said...

Hahaha..sape punya keja la tu..yg sorg kepochi yg sorg lg..?????
yg penting bila klik kat gmbr tu perkataan pertama aku nmpk..makcikrehan...

FaiHash said...

hehehe yg xmenahan siap google nk tahu somi kak ana keje apa tu. gigih betul tu. ekeke.

adess.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...