NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, January 12, 2011

MeNu SaRaPaN RiNgKaS

Jd surirumah ni mcm2 nak kena pikir.. hari2 dlm kepala dok pikir menu apa nak masak kan.. kikiki.. arini aku buat yg simple2 je.. nak buat goreng2 mcm kuetiau @ mee malas lak sbb dinner malam td dah wat kuetiau goreng..

So ni lah hasilnya menu yg simple pg ni..

Roti bakar + telor separuh masak utk hubby..

Sblm mkn tabur dgn serbuk lada putih.. ala2 mcm kat kopitiam gitu.. tp kopitiam punya lg terbaikkk.. aku ni biasa2 je.. sob sob sob..


Tak lawa kan aku buat... tp sib baik licin gak hubby aku mkn.. ^_^


Ni utk anak2 aku.. roti telor.. ain siap bawak bekal lg kongsi dgn kawan2 dia mkn..

Skrg tgh tggu nasik masak.. pastu leh la suap dorang nasik pulak.. harap2 arini tak kelam kabut lg mcm semalam.. fuhhhh..

Arini konon2 nak jalan2 kat kawasan umah sewa lama yg kami dah duduk selama 5 thn dulu.. memori terindah.. tempat susah senang kami bersama..



9 comments:

Yan said...

Sedap tu telur separuh masak. Anak2 akak pun suka roti telur..

lovely.me said...

bfast yang sihat...simple2 xpe..yg penting sedap.

iNa said...

ringkas tp menyelerakan...

Makbed said...

Waaa... teringin teros!

MrS. F!zA said...

wah sedapnya hidangan utk asben akak tu.. tp kalo sy yg mkn hari2 kompom jap je berat badan jd cm dlu..ekeke

Salina said...

bagus la ana rajin wat sarapan pagi..saya kalo bab sarapan pagi ni memang malas..roti telur memang best tuk bfast or dinner

yatt said...

ringkas pun terliur tgk telur atas roti tu... yummeh :-)

http://lovelyfreesia.blogspot.com

Fazila said...

ana... nmpak sedap lah hehhehe x pernah buat mcm tu... minggu ni nk buat lah...

Fasilitator said...

haha..Salina tu mana tak malas sarapan pagi..sebab mandi pagi pun malas..lastly jadi mandi petang terus huahua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...