NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, January 24, 2011

KeMbaLi BeRSiaRaN..

Mesti ada yg tercari2 mana la aku pi sbb lama betul tak berapdet blog.. huhuhu.. aku demam wehh.. bila nikmat kesihatan tu di tarik sekejap terasa byk bende aku tak leh buat.. cuma demi anak2 aku gagahkan jugak semangat..

Mujur sang suami membantu dlm urusan keje rumah.. maceh bang.. walaupun ada belen lauk sup dlm periuk yg dah basi dan abg lupa nak basuh sampai busuk satu umah tp tak mengapa, ayg maafkan.. kekeke..

Meh aku rewind balik apa yg berlaku mggu lepas.. aku start dgn cite hari isnin lps ye.. Hari isnin lps sgt2 la kelam kabut sbb maklumlah, balik dr cuti byk mende nak di buat.. dgn basuh baju yg menimbunnya wlpun mesin yg basuhkan, dgn vakum dan mop lantainya.. bla bla bla..

Pastu mmg sah2 aku tak sempat masak tghari utk anak2 mkn sblm pi sekolah sbb brg2 basah takde.. lom topup lg.. huhuhu.. roti pun lupa beli.. takpelah, sib baik kfc dekat.. tu jelah yg mudah.. tp tu pun takleh mkn kat kfc sbb masa sgt2 suntuk..

Aku just beli tapau je.. pastu belikan fries sket utk anak2 aku wat kunyah2 dlm kete.. kang kebulur lak.. diorang bgn lewat pg tu, tu psl tak sempat sarapan.. keletihan bercuti agaknya..


Sampai dpn genius aulad kol 1.20 tghari.. kelas ain start kol 1.30 tghari.. sib baik ada parking kosong.. so aku parking kete dulu.. malas nak blocking kete org masa tu..


Pastu terus kuarkan balik nasi kfc yg aku tapau masa tu.. suap sorang demi sorang.. mkn dlm kete jugak... aku tak kisah kalau nasi berterabur sket pun sbb aku boleh bersihkan balik.. yg penting perut anak2 aku tak kosong..



Sambil suap sempat lg tuh aku snap gmbr bebudak ni.. ekekke


Tgkla tu.. jem semedang kalo waktu2 puncak camni.. memasing sibuk hantar anak sekolah dan jemput anak balik sekolah..



Bila tgk jam tepat kol 1.30 aku pun stop bg bebudak ni mkn.. terus hantar ain dulu dpn pintu skul dia.. salam2 cium2 lambai2 br tinggalkan dia..

Pastu start enjin balik zasss gi kat restoren kasturi.. janji dgn hubby nak mkn tghari sama2.. masa ni lah waktu utk aku mencekik pulak.. dah lewat gak kiranya ni.. kol 2 ptg baru aku jamah mknn.. pg tu mmg tak sempat mkn apa2 pun melainkan minum jelah..

Bkn la nak diet, tp dek kerana kesibukkan buat aku tak sempat nak mkn2.. selalu sgt jd camni sejak ain skul.. rasa mcm pengurusan masa aku masih lom teratur..

Pas mkn2 sembang2 dgn hubby aku terus membawa diri ke jusco kepong.. dah tak tau nak lepak mana.. lgpun jusco ada surau.. senang sket..

Pastu dah sah2 la kena singgah tempat menan bg bebudak ni main.. dpt le depa main dlm sejam.. lama tuuuu.. aku sampai kematu montot dok ngadap mende tuu je.. hehehe


Tgk la ica... eksyen beno bawak kete.. ohye, dia pakai baju apis masa kecik2 dulu.. hehehe.. dah tak nmpk gegirl lak pakai baju tu.. kikiki

Pas main terus kuar dr jusco sbb dah kol 4 ptg masa tu.. jalan mmg sesak le kalo area jusco tu.. kena berani cilok sana cilok sini la... sib baik tepat2 4.30 ptg aku dah berada kat dpn skul ain..


Otw balik umah masa ni.. lena ica tido sbb kepenatan.. tp lps tol bukit jelutong dia terjaga.. terus ubah fikiran dan zasss gi giant seksyen 13.. hehe.. bgtau hubby siap2 yg aku singgah giant..


Budak ni la paling suka kalo aku kata nak gi giant.. ntah apa yg di sukanya pun aku tatau.. hehehe

Ok.. selesai cite isnin.. cite seterusnya kang aku apdet kalo sempat.. aku selsema ni.. asyik sok sek sok sek je hidung ni.. huhuhu




4 comments:

Ena said...

padat ngan xtvt.. tp syok je baca.. :D

lovely.me said...

lama tggu update...get well soon....

ibuayu said...

semoga cepat sembuh....

akiratoriza said...

salam....
memang skrang nih musim selsema n demam kot, sy pun dok sokseksoksek ni nih... adih tak selesa langsung..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...