NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, January 05, 2011

iNSiDeN YaNg PeRtaMa HaRi Ni

Di hari pertama ain sekolah mcm2 hal yg berlaku.. aku mulakan insiden yg pertama dgn cite alisya dulu ye..


Sape sangka wajah comel yg bgn lewat ni akan lalui kesakitan arini.. huhuhu.. sungguh aku tak duga.. sian ica..


Ni sebelum insiden berlaku.. masa ni dah hantar ain kat sekolah, apis dgn ica aku ajak lepak kat playground mcd je.. happy dia masa ni.. sejam stgh kami abiskan masa kat sini..


Dan ini masa tgh menunggu kakak ain yg dah nak abis waktu orentasi.. kami tggu kat koridor je..

Budak kecik ni lincah sungguh ke sana ke mari.. tetibaaaaa.. dia terjatuh dr kaki lima koridor ni dgn muka tersembam kat atas tar.. betul2 kt tepi parking myvi aku..

Cepat2 aku angkat dia, peluk dia kuat2.. pujuk dia yg mula kejang2 nanges tahan sakit.. sambil2 tu aku cek2 kot2 ada yg cedera.. aku sedih sungguh masa ni.. camnelah aku boleh terlepas pandang..


Masa ni aku dokong dia dan terus masuk dlm kete.. pasang ekon kuat2 dan pujuk dia.. apis pun ikut sekali dok dlm kete.. yelah, takkan nak biar dia sorg2 kat kaki lima lak kan.. ish3x..


Ica tunjuk bahagian hidung yg sakit..

Aku tengok ada sikit2 darah kuar sbb hidung dia terluka sikit.. masa ni tak ketara sgt pun lg.. kaki, tgn, lutut, perut dgn kepala tak cedera.. hanya bahagian atas hidung dgn bawah hidung je yg luka..


Mesti pedih kannn.. sian ica.. maafkan mak ye ica.. tak sengajaaa.. takde seorang mak yg sengaja nak buat anak dia cedera.. huhuhu


Dan ni kesan yg baru nmpk bila sampai umah..


Mujur bibir tak cedera..

Moga kesan luka tu cpt baik ye..pasni mak akan lebih berjaga2.. uwaaaaa...




4 comments:

Yan said...

Kena letak minyak gamat waktu dia tido ana.. hope tak de parut.. kalau tak kurang saham nanti..hee

ibh said...

Siannya..budak cumel..bertanda hidung...

ieena said...

alahai cian ica...skali tgk muka ica cam anak sy alif sket2...yg sama maybe tang mata..sepet menawan...hehe

adarnadzmie said...

sian nya ica.. hidung sakit yer.. tapi still cumill lagi.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...