NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, January 05, 2011

LaYaN GaMbaR Je Ye.. NaK Gi SeKoLaH DaH

Dah 12.30.. masa utk gerak ke kl.. doakan kami selamat dlm perjalanan ye.. moga ain seronok bersekolah arini.. mak nak merayap gi jusco lak pastu.. kekeke.. tatataaaa..


















12 comments:

Janna Wan Muhammad said...

err...gambar yg first tu..tgn ain wat apa tu....? gegegegege

Fatihah said...

selmat mula berskola ain...semoga perjalanan k.ana n ank2 selamat ^_^

a l y a a a h m a d said...

most of gmbr alisya mesti dgn makanan...comel la budak 3 org nie...semoga selamat pergi dan pulang..

Ena said...

Belajar raji2n ye ain.. :D

comei ngan uniform baru tu..

Makbed said...

rasa terharu lak tgk gambo anak yang dulu2 nya halus aje, skang dah nak gi skulah. sob sob..

Sofya said...

pakai ain bergaya depan kamera.. :)

ct shah said...

ain si sooo sweet..belajar rajin2..besar2 nanti boleh tlg mak dan ayah.hehe

FaiHash said...

selamat bersekolah ain :) muka ain dgn apis mmg sama sebijik. haha. comel comel semua :)

dilaOHdila said...

Ana, skollah ain ni kat key el ke? jauh tu
Genius aulad ni dah smakin Fofular. kat bangi pun ada satu.....

hans said...

wah.. turn ain plak pg school yer... sronok tgk anak2 pg school kan ana?

Sophea Munira said...

haaa..dah tader dah gambar ain yg first tu...hehehe

Ana Suzana said...

huwaaa.. terpaksa delete gambo first td.. ain buat peace la sbnrnya.. tp pandangan senget dah jd lain..

jgn salah paham ye kawan2, itu budak tak prnh lg tunjuk simbol bukan2.. ekekekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...