NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, January 10, 2011

JuScO MeTrO PRiMa KePoNg

Ni cite tghari td.. arini aku kuar umah lewat sket.. biasanya kol 12.30 tghari dah kuar.. tp arini kol 12.55 tghari baru terhegeh2.. ni gara2 baby carseat yg baru tu le punya psl.. jenuh aku cari lubang utk ikat carseat tu pd tali pinggang kete.. tp tak jumpa..

Last2 guna dulu carseat lama.. hangen sungguh masa ni.. dr cpt jd lmbt pulak.. cehh.. pas ikat semua bebudak kat kusi masing2, terus merempit.. tp doa naik kenderaan ttp tak lupa baca.. aku merempit dgn berkhemah ye..

Kat highway pun satu hal gak.. ada treler gabak tu dah tau bwk slow tp duduk line tgh.. huk alohhh.. melambatkan perjalanan sungguh.. dah kasi naik lampu pun dia wat tatau.. nak potong belah kanan byk kete lak masa ni.. huhuhu

Mujur sampai sekolah ain sblm kelas bermula.. kol 1.25 kami sampai.. pas salam2 cium2 terus tinggalkan ain dgn teacher dia.. Alhamdulillah ain sgt2 okey la arini.. tak nanges pun.. mood dia sgtlah baik.. aku pun jd seronok je arini.. bagus kakak.. mcm tulah yg mak nak.. ^_^

Pas je hantar dia kami terus berdezup gi jusco kepong.. cdg nak bg apis dgn ica seronok2 kat playground dlm jusco tu.. lg pun ada masa 3 jam kan.. so kami leh abiskan masa kat situ je.. tak kelam kabut nak cari surau sbb aku tgh bercuti.. ngeh ngeh ngeh.. :-p


Sblm pi main aku singgah kenny rogers dulu.. nak minum2 dulu.. hausss..


Kebetulan masa nak gi restoren tu kena lalu kat satu kedai tu.. ica pow aku menatang ni.. ica kata ni kucing.. nmpk je kecik.. ingatkan murah.. sekalinya rm28.90.. huhuhu.. pastu mainnya kejap pulak tu.. chaittt..


Sedang menanti mknn sampai.. diorang ni dah kenyang sbb sblm kuar umah kan dah mkn macam2.. so aku orderkan sup dgn muffin je..


Main cucuk2 haiwan tu..


Mula2 muffin sampai dulu.. order muffin coklat..


Ni air aku.. ice chocolate caramel blended.. sekali sedut terus pening sampai ke otak.. sejukkkk.. kikiki


Pas mkn muffin terus hirup sup pulak.. alamak, awat mkn guna tgn kiri ni..


ica mkn muffin je.. memula dia mkn dgn sopannn je..


Dah start comot dah masa ni..


Pastu mulalah buat perangai.. mkn cara kucing..


wakakakkaka.. apo2 jelah ica oittt...


Pastu pulak dia kasi haiwan dia mkn.. keh keh keh..



lawak betul la ica ni..


pastu aku sabotaj letak haiwan tu atas kepala dia.. kikiki


Settle mkn2 terus gi playground kat hujung nun.. ica dgn apis awal2 lg dah tergedik2 bila nmpk tmpt tu dr jauh.. kalo bab menan mmg tajam sungguh penglihatan korang yeee.. cehhh..


aku lepak2 sambil online fb.. arini bawak ipad.. so takdelah boring..




Aku biarkan je diorang main sambil aku monitor..








Pas 2 jam lepak sini terus aku ajak bebudak ni kuar sbb nak pi ambik ain dah.. masa tu dah kol 4 ptg dah pun.. dah le jem kawasan kepong tu..

Entah mcm mana aku leh terlupa snap gmbr ain lak arini.. ekekeke.. oklah tu kan, ain pun dah ok dah tak nanges2 dah.. tu yg aku suka sgt tu.. adoilahhh, sok nak lepak mana la pulak agaknya.. huhuhu


10 comments:

Fatihah said...

kelakar la ica ekekkek

Myranur said...

comel btl ica...hehehhe

FaiHash said...

hahaha..comel gila ica dgn kucing dia..kikikik

Aza Suhaiza said...

ana .. esok lepak umah aza pulak .. kat selayang ajer .. hehe:)

.:ira:. said...

meh la lepak opis ira...hahahaha..dekat mcD tu jer..

Yan said...

hee.. ibu sabotaj anak..

PuaN su SU said...

ica,,,ica....pandai sungguh yaa

Mokteh said...

rajinnya ana mengsnap gambor. ni kamera tak lekang ni eh. haha...comel la si kecik makan muffin:)

Putri_Aizat said...

hehe...kucing ica pun mkn sme....

ms said...

http://malaysian-properties-iec.blogspot.com/2014/04/lawyer-firm-that-was-cheat-to-be-watch.html

LAWYER FIRM THAT WAS A CHEAT TO BE WATCH OUT - URGED BY SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE COMMITTEES

To all Malaysians respected,

respectfully here, we wish to inform that YIP KUM FOOK (YIP KUM FOOK & ASSOCIATES) and YIP JIUN HANN job as a lawyer who runs at: NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR ROAD 53, DESA JAYA, KEPONG 52100 KUALA LUMPUR

We are all Malaysians to take notice and far from people mentioned above because do not hit plot

They are very nasty and black hearts (cruel), able to cheat women money, destroy families and himself consuming of Temple money, SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, and pretend to report police lost receipts ......... please note

Thank you,
SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...