NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, January 20, 2010

SuSaH BeTuL NaK SnaP GmBr eLoK2

Ekceli, aku nak snap gmbr diorang utk di jadikan header baru.. tp susahnye yg amattt.. Korang nak tau, terjerit2 aku arahkan diorang suruh duduk elok2 dan pandang kamera.. hehehe.. tp hasilnya spt di bawah..


Time hafiz elok pandang, yg anak dara lak tak pandang


Ain pandang, alisya korek hidung, hafiz buat muka sedih


Alisya dgn hafiz tak pandang lakkk..grrrr


Masamnye muka alisyaaa..


Tgk muka hafiz.. berkerut kening.. alisya isap jari pulak


Tengokkk tuuuu...adehla, penat bg arahan tauuu..!!


Alisya menten garanggg muka dia


Masing2 dah bosan ..kekekeke


Hafiz dah tak keruan dah..


Ain tu nape la pulakk..


muka semacammm je dah diorang.. kekekeke




Kelakar muka alisya.. hehehe


Ain lg mudah di arah berbanding yg 2 org tu..




Dah nguap2 dah hafiz...hehehe


Akhirnyaaa..masing2 dah rimas..


Lastly, dlm hampir 20 keping aku snap, hanya satu jelah di kira ok.. yg jd header tu lahhh.. sgt2 bikin aku geram tau diorang ni ..

Ni baru nak snap 3 orang anak.. kalo lg ramai..?? kekekeke.. tp sgt best melayan karenah budak2 ni walaupun ada masanya menguji jiwa dan ragaku.. kihkihkih..


4 comments:

Some1...somewhere...somehow... said...

hahaha Ana...
masa memula ana tukor header tu dh berkata2 dlm hati dah...
sure byk kali snap...ekeke ropenyer betul..

aNa SuZaNa said...

kak Y..
hahaha..tauuu xpeee.. hampir putus asa tau.. yg jd header tu pun ntah yg ke berapa kali snap ntah.. grrr..

shabiela said...

ana, sabar... br 2 org.. ekekek...

aNa SuZaNa said...

br 2 orang..??? uikkk..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...