NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, January 26, 2010

Si BuDaK ChuBby

Ini budak sudah 7 bln ++ hehehe.. cpt sgt besar anak mak yg sorang ni.. aku paling suka ganyang pipi dia... cium dia smpai dia nak nangess.. gerammmm..


Walaupun dia jarang senyum, tp bila senyummm, sgt2 comel dgn gigi nan sebatang..


Tapi kan, ramai org luar kata dia ni mcm anak cina.. aku pun perasan gak muka dia yg ala2 cina sket tu...hehehe..


Blm byk perkataan yg dia tau..sebut mak pun xreti lg.. sebut abah dah boleh sket2.. alaaa, sebut je "abah", tp yg di carinya makkkk jugakkkk..


Sudah pandai duduk sdiri.. tp kdg2 still tertonggeng ke belakang.. kikiki.. masih 100% susu ibu.. Alhamdulillah... mkn tak mau sgt.. berat bdn tak tau, dah lama tak timbang..


Sgt anti dgn lelaki yg dia x kenali..kikiki.. bagusss..!! Merangkak lom lagi..hanya laju menyusur je.. tu pun dah terer menggeledah brg2.. chaitt..!!


18 comments:

sweets said...

lekat pula cekak dia...
x di tariknye ke tuh...comei...chubby..alisya ni..

aNa SuZaNa said...

dia x prnh lg tanggalkan cekak dia selama ni..hihi..tak lama lg reti la kot..kikiki

Ain said...

geram tengok chubby awak nie....

kalau akak dapat pun, mau akak gomol2 dia....

congrats still fully bf alisya...

Ena said...

memg comel.. bagsunyer.. sbb x sumer leh bf kan!..

aNa SuZaNa said...

Kak Ain..
mana2 baby pun akan bikin kita geram kan kakkk..rasa nak gomol2 je kann..hehhe..

thanks kak.. mmg anak2 ana akn bf sampai ke titisan terakhir.. kalau xde rezeki nak bf lama br ana redha bg susu yg lain..

aNa SuZaNa said...

Ena..
mekasihhh.. moga rezeki utk alisya bf berterusan.. aminnn.

LiAnA said...

muka dia yg masam tu buat org lagi geram nk usik eeee...

tricksrex said...

la da ade gigi kerrr???
die x senyum pon da cukup comel apetah lagi kalo senyum..
oh menggoda!
hahahahaha

mamataya said...

ana....dah blh duduk ke???? cepatnyaaa!!!!! iman pusing2 jee..pastu angkat adan.itu je...

tombammnya alisaya...gerem tgk!

aNa SuZaNa said...

Kak Liana..
tulah kak..bila orang agah pastu tak bg respon, tu psl ana suka ganyang pipi dia..kekeke

aNa SuZaNa said...

Tricksrex..
dia lahir2 dah ada sebatang gigi.. hehehe.. seriusss..bkn tipu2 punya statement..

aNa SuZaNa said...

ME..
ha ah.. dia dah boleh duduk sdiri.. tp keliling dia kena standby bantal2 la kan, sbb anytime dia leh tumbang.. hehehe..

sbb dia lom reti kontrol badan dia..kikiki..tombam lagi anak mu ME.. =)

eynda said...

Geram tengok tangan berketak dia tu...dia iras hubby ana sebab tu nampak cam anak cina...akak suka tengok gambar yg pertama tu...mahal senyuman nih... :-)

aNa SuZaNa said...

kak eynda..
iras hubby ye..ana pun tak perasan..kikiki

-iLLa- said...

Btingkat2 ye lengan dia...gerammm tullllll

aNa SuZaNa said...

iLLa..
dah mcm mangkuk tingkat bunyinye.. kekeke

Zana said...

geramnya tgk alisya ni...eeee!!!..eee!!..
kalo dpt auntie nak kiss alisya...

aNa SuZaNa said...

Geram yeeee..hehehe...ana hari2 geram..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...