NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, January 27, 2010

BaRNeY BaRNeY BaRNeY..!!

Hafiz ni kannn, asal naik kete je mesti suruh pasang cite barney.. hubby aku gerammm sgt.. yelahh, kami tak berpeluang nak dgr lagu2 dlm kete.. kalo tak di ikutkan kang di bantainye melalak..

Melalak dah le tak reti nak benti sendiri.. lg tension memandu dgn budak yg melalak2.. huhuhu.. kalo Ain dah boleh di harap, dia tak kisah pun kalo tak psg cite barney.. Alisya lglah tak kisahhh.. kikiki


Barney ni bagus jugak.. banyak yg boleh di pelajari gak kan.. cuma tulah, pening dah kami dgn binatang ungu ni.. kekeke.. aku pun dah naik hafal lagu2 dlm cite barney ni.. sedap gak lagu2 dia kann.. wlpun suara barney tu ala2 org selsema je.. ekekeke..


Kat umah pun nak pasang barney gakk.. siap tgk dpn2 lagi tu.. haiyaaa...!!


8 comments:

eynda said...

Lepas ni dia tak minat barney dah kekekeke....

hans said...

ye la kak eynda... pasni bila besa sket ben10.. pastu ultraman... power rangers... dan yg sewaktu dgnnya... saba jer la ana... hihihih

aNa SuZaNa said...

Kak Eynda..
pasni kalo hafiz tak minat barney, giliran si alisya la pulak kot..ekekeke..

aNa SuZaNa said...

Hans..
fuhhh..lg peninggg..kikiki

tricksrex said...

ha kalo camtu, ajar la alisya tgk mende lain pulak kak..teletubbies ke..skang kan da byk katun kekekekeke..

aNa SuZaNa said...

teletubbies..? akak sdiri tak prnh tgk kartun tu..kikiki

Zana said...

zana pun dah hafal habis semua lagu kanak-kanak ni, dah hari2 terpaksa dengar...hehehehe

aNa SuZaNa said...

Kak Zana..
best jugakkan lagu kanak2 ni.. kita boleh terima lg, tp jarang bapak budak dpt terima dgr lagu2 gini sepanjang masa..kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...