NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, January 12, 2010

GuNtiNg RaMbuT

Opss..bukan daku ye yg gi gunting rambut.. tp si hafiz ni haaa.. rambut dia dah panjang sgt.. rimas aku tgk.. pulak tu, dah la penakut kalo gi gunting kat kedai..

Seumur hidup dia, hanya sekali je gunting rambut kat kedai.. mengamuk sakan masa kena gunting tu.. sejak dr tu, aku la yg jd tukang gunting rambut dia.. tak berani dah gunting kat luar..


Hafiz mcm ala2 ketakutan tgk mesin tu..kekeke..

Aku takde skill pun tau.. tp setakat nak tibai rambut anak sendiri, aku takde masalah.. hahahaha.. kiranya anak aku mangsa eksperimen aku la kan..

Bkn tu aje, rambut aku pun aku sendiri yg gunting tau.. ehehehe..diri je dpn cermin, pegang sikat dan gunting, zasss.. alter sesuka hati.. senget benget pun laki sendiri je yg tgk kan... miahahaha..


Ini budak kalo dgn aku dia tak berani nak melawan.. cuma orgnye jelah yg tak reti duduk diam.. kepala tu asyik la toleh ke kiri ke kanan.. kejap2 tunduk pulak.. grrrr..


Sambil gunting tu, mata dia tak lepas dr nengok kartun.. kiranya umpan la kan.. kang dia boring lak lama2 dok dlm bilik air..stgh jam je ambik masa, pastu siappp...!!


Hasilnya.. nmpk kemas sedikit.. aku gunting tak la pendek sgt pun.. dia ni kalo berambut pendek macam mawi, nmpk macam nakal sgt.. kurang hensem.. ehehehe..


Lyn tv sambil mkn roti coklat...


Si kakak pun join mkn roti gak..




2 beradik yg kejap2 ok.. kejap2 bergaduh.. tp arini byk gaduh dr ok.. huhuhu.. letih aku jd tarzan..


Ok.. tamat cite merapu utk arini.. muehehehe..


4 comments:

Mrs. Aiza (Nis) said...

hafiz masih boleh duk diam gunting rambut. hairee nampak gunting aje dah lari menyorok, kalau paksa jugak mau jadi apa lak, dia meronta2..so conclusion akak biarkan lah rambut dia panjang, lagi rock.

note:..psst.. dlm bilik air ada bunga, rajin ana menghias..hehehe

aNa SuZaNa said...

kak nis..
hafiz tu kalo boleh lari mmg dia nak lari..tp ana dah ugut siap2 dah..tu yg dia diam2 je tu..kekeke

** bunga pun nmpk ke..kekeke

m@ said...

bagusnya dua badik ni makan dgn aman...
sukanya ma tgok.
aqeel kalau makan gtu..berlari2...
wlwpun dh umpan dgn cite cartoon.

wut to do...?

ha makin cute dh ambut pendek skit..:)

aNa SuZaNa said...

M@..
ada masanya diorg ni mkn pun berlari2 gak..sambil main2 pun ada.. sampai sepah kdg2 tu..

bila berdua bergabung tenaga lglah haru jadinya..wut to do? kemas ajelah mcm biasa..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...