NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, January 07, 2010

MaSaMNye MuKa aLiSya..

Perhatikan muka alisya..
macam nak bergaduh je kan..huhuhu..


Kakak dia gelak2 je...
tp si alisya nya tetap masam muka..apa kesss..


Muka tak puas hati je..kekekeke..

Apa lah silap yg aku buat masa peknenkan dia dulu agaknya..rasanya aku happy je masa peknenkan dia..hmmmm...


Sepah tul budak2 n kerjakan bilik..grrrr...

Yang buat aku jadi tarzan bila diorg ni terloncat2 tergedik2 atas tilam..mak aihhhh...time tu tunggang langgang diorg kejekan tau..selimut ntah ke mana, bantal2 pun merata2 di balingnya..adoyaiiii...


Hmmm..masih tak mau senyum..kikiki...


Sampai abis snap pun dia xnak senyum..

Alisya ni mmg jarang nak senyum...
Tapi kalo senyummmmm, alolololo..cutenyeee..sampai sepet2 mata kalo dia senyum..hehehe..

Oklah, sambung lg nanti..wslm..


2 comments:

iNa said...

alisya..nape masam je tu??hehehe....
susah senyum ya....

aNa SuZaNa said...

tau takpe..amat susah anak dara sorg ni nak senyum..senyum mahal tu..kekekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...