NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, October 19, 2012

SaLaM HaRi JuMaaT


Hai semua.. comei tak ica arini..
 
Mak ica suruh bagitau kat semua yg mak sangat sibuk arini.. pagi2 lagi mak dah bangun buat sarapan mee goreng, panaskan kuah laksa, masak lauk utk tengahari, siapkan abg dgn kakak dgn ica utk pegi sekolah.. bagi kami makan nasik lagi..
 
Sebab tu mak kata mak tak dapat nak apdet belog pagi tadi.. mak sibuk kat dapurr aje.. mak masak sambil dengar radio.. pastu nyanyi2.. tetiba cuaca mendung nak ujan sebab mak nyanyi.. nampak sangat suara mak tak sedap... apelah mak ni.. jangan la nyanyi..
 
 
Sekarang ni mak apdet belog dalam kete je sbb hari hujan lebat.. lebat sangat2.. mak apdet belog, ica makan kentang goreng dgn eskrem..
 
 
Mak cakap nanti balik sekolah kalau mak tak sibuk mak apdet lagi..
 
Tu je pesanan dari ica yang comel.. tataaa..
 

18 comments:

Anisa Anuar said...

okay mereka sgt comel...

post dari saya,
http://anisa-mylife.blogspot.com/2012/10/breaking-down-my-favourite-blog-october.html

salam kunjungan dari saya

Boo said...

Assalamualaikum...
comelnya ica. haruslah ica pandai update belog nanti. mewarisi kepoweran maknya. hahahhaa

*kiut pakai telekung!

amirah said...

comelnya telekung kakak ada eskrim!..huhu

Haryati Faizal said...

hihi...bizi tahap melampau ni... takpelah sok2 bley suh ica update blog ye...

Anis Xora said...

anak2 kak ana sgt la comeiii..mcm mak nye..tiap hari tgu kunjungan dr kak ana..moge suatu hari nanti sudila kiranya kak ana jenguk blog x sberape sye tu..haha

Yana Aina said...

peace ica ... hehehh

Liza said...

Comeynya Ica!! Bagitau mak, jangan lupa update tau... :)

Mama Rocky! said...

ok ica..jangan nenakal..kakak, jaga adik yer!

Nazayiena said...

Comelnya ica,ica x tlg ke maknya di dapur?

Chinta Safia said...

comel la ica ni, geram untie tgk..

JaSSNaNi said...

Salam di hari jumaat.. petang2 ni best kalau makan cucur.. apa kan daya.. kat opis.. huk huk huk...
wahhh comelnye dia.. :)

TiranaAduka said...

salam di petang jumaat sis..

wah comel comel...

jaakechik said...

ica meh makcik nak bgtau sesuatu kat ica, dgr baik2 tau... "mak ica tu x penah nya x busy, bz sokmo ngn dapur, ngn masak-masaknya tu..heheheh"

Ana Suzana said...

kihkihkih.. maknye memang sibuk aje kat dapur.. =p

Amyra Chuari said...

Comei ica pkai baju kurung...

Chik Na said...

cute betul ica berbaju kurung... berkenan dgn baju ica tu

shaz mizah said...

ni ica ke mak dia? huhu.. ke mak dia yg jd ica.. hehehe.. comel ica pkai bju 2..

All About AnaYna said...

cumel je anak2 akak..mcm mama dorg gak hehee.
sudi2knlh jenguk cni yer..http://www.lovelyanacollections.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...