NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 11, 2012

CRePe DuRiaN

Jeng jeng jenggg.. Sape pernah try buat atau mkn crepe durian..?? Aku lak tak pernah mkn or buat pun sblm ni..
 
Tapi memandangkan mende alah ni tgh glemer skrg ni makanya aku pun try buat.. Alhamdulillah percubaan pertama aku menjadi.. yahuuuuu..
 
 
Ni dia hasilnya..
 
Resepi aku share kemudian ye.. termasuk tutorial sekali.. gigih tau aku snap setiap step.. mujur menjadi.. kalau tak menjadi komfem aku delete semua gmbr step by step tu.. muehehhehe..
 
 
Ni lagi.. aku takde papercup besar.. tu yg taruk atas pinggan je tu..
 
Okey.. selamat menjamu mata dulu ye... tataaa...
 


 

11 comments:

Unknown said...

pergh..pcubaan ptama da mnjdi..syabas kak..sedap tuu :)

aida othman said...

Sy sllu makan kt sweetchat. Sodap. Xyah letak lam papercup pon licin jgk makan. Hehehe. Tahniah kak!

ibh_sue said...

memang sedap pun Crepe Durian ni..
Hadoii aii..Kena cari durian juga ni...

notti netti said...

fulamak..1st try dah jadi....uish nak resepi..nak resepi step by step...

saleha said...

mcm sdp jer, teringin nak mkn tp x mo buat hehehe.

zawani yusoff said...

Fuyyooooo crepe doyannnn......dap ni...xpenah mkn pom lg....syabas kak ana...ekekekeke:p

syiekin said...

Akak dh wat.. waaa msti best kan... uishh jeles nie.. nak rasa2.. ahaha org mnta respi sy mnta nk rsa hihihi :)

nome said...

salam...kita silent reader awak...since baca blog awak, kita dah terer main masak2...senang bangat! jgn loper tempek tutorial crepe doyan ni yer....peberet kita ni tau...dari peknen anak first sampailah skrg...bertahun menunggu nak wat...tetiba je nampak awak dah buat...so wait utk tutorial awak je nih...kita tak sabar nak belajar...selamat berkenalan dari kita nome

-iLLa- said...

ana, ku slalu beli jek ana....
nnti tepek recipe tau..

meazrynn said...

wah nmpak sdap..
sy pun tengah simpan angan2 nk buat crepe durian ni...

Suleha V Yusof said...

Nk resepi jgk.... Sodappppp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...