NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, October 03, 2012

ReZeKi OkToBeR

Alhamdulillah.. siapa sangka kan, rezeki Allah nak bagi..
 
Dah lama gak aku nanti2kan keputusan dari peraduan Dumex Dugro yg aku join masa raya tu hari..
 
Tetiap masa aku tunggu henpon aku bunyi kot2 la ada panggilan dari pihak dumex kan.. asal nombor pelik masuk je kat hp aku, aku terus hepi giler..
 
Hari ni je ada satu nombor pelik call aku.. terus jawab dan aku siap bg salam lagi.. sekalinya pompuan chinese yg call nak suruh aku try package slimming yg diorang buat.. slimming la sangatttt.. huhuhu
 
Sebenarnya berharap sgt2 kot kot tersenarai utk jadi pemenang hadiah utama.. tapi takpe, ni pun dah kira rezeki la ni kan.. bkn senang nak sangkut sebagai pemenang.. ramai giler wooo yg join..
 
Harap2 ada rezeki lagi utk peraduan yg lain2.. Amin..
 




15 comments:

UMMI FARIS & FARAH said...

congrats ana!

bestnya menang voucher tu!=)

kasi tayang sket cerita tu..mau baca..

ameris said...

Tahniah.murah rezeki ana..

Mamasya said...

Tahniah .murah rezki Ana sekeluarga....

Wonderful Life with Mary Kay said...

Tahniah, byk tu seribu!!

MAY said...

tahniah...klu x nk adiah tu bak sini.:)

MAY said...

tahniah...klu x nk adiah tu bak sini.:)

Hafizah Mohamad said...

isk...jeles nengok...tahniah...he he he...nak masuk gak la pertandingan apa2...kot2 rezeki..bhahaha

puan.mila said...

wahh rezeki tu..tahniah kak :)

Azreen said...

tahniah ana :)

Unknown said...

Tahniah kak ana..waaa..bestnya! bukan senang kalu nak menang praduan ramai2 mcam nie...Alhamdulillah..rezeki...

syalinda johari said...

tahniah...murah rezeki ni

haryati said...

tahinah...!
mang betul2 murah rezeki lah... wpun suri rumah tp sentiasa ada duit yg masukkk...besh kan?

Nida Mohd said...

tahniah..

Me said...

wow... berpinar jap mato den tengok seribu hengget tuhhh.... cepat2 terjah court mammoth..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak ana!
taniah sbb menang! rezeki anak-anak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...