NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, October 13, 2012

aLHaMDuLiLLaH DaH SeLaMaT

EMERGENCY : Ni Berita SAHIH..!!

 
Anak hilang bersama kereta pada pagi jumaat 12 Oktober .minta bantuan dan tolong sebarkan mesej ini. terimakasih.

Ingat masa kita senang kita membantu dan masa kita susah org lain pulak bantu kita ..

*Ana mintak tolong kat kawan2 yg baca entry ni tolong rakan fb ana ni.. dia dalam kesusahan.. sebarang berita terbaru ana akan apdet kat sini.. moga anak beliau dalam keadaan selamat..
 
 
 
 APDET TERKINI DARI KAWAN FB :
 
" Alhamdulillah Saya dapat menghubungi Pn.Maria yg kehilangan anak bersama2 keretanya di fahamkan olehnya sendiri anaknya dan kereta telah d temui dan dlm siasatan pihak polis. DiA MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YG MEMBERI PERTOLONGAN KEPADANYA "
 

6 comments:

JaSSNaNi said...

dah cuba sebar kan kat blog dan fb saya... apdet utk berita terkini yer....

Ana Suzana said...

Mekasih ye

Hati Kata Jujur said...

dah post kt fb..blog dah

Naz / Nadz COSK said...

Alhamdulillahhhhh..dah jumpa ye.. Alhamdulillah selamat dah anak tu... Masyallahh...jauhkanlah perkara2 macam ni berlaku kepada kita semua ye..

Naz / Nadz COSK said...

Assallamualaikum ana.. Hhuhuhuu..Sorry..tadi tinggal komen sampai lupa nak bagi salam sbb excited sgt nak lahirkan rasa syukur anak tu dah dijumpai..

Salam kenal dari saya yer.. Suka gak baca2 coretan ana dlm blog ni.. Salam ukhwah..

jaakechik said...

alhamdulillah dah selamat....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...