NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 04, 2012

DaTiNg DeNgaN PeMbaCa BeLoG

Ewah ewahhhh.. gaya dah macam artis bertemu peminat lak kan.. hehehe.. takdelah wehhh.. aku insan biasa2 je, mana de peminat.. encik suami je yg minat aku.. hehehhe..
 
Berbalik kepada tajuk entry, ptg semalam aku pegi la jumpa pembaca belog ni kat the curve.. beliau nakkk sgt jumpa aku sbb nak kasi aku buah tangan..
 
Sebenarnya weekend lepas lagi dia nak jumpa aku, tapi memandangkan aku balik kulai, makanya hajat tak kesampaian.. Tapi rezeki nak bertemu tu memang ada rupanya..
 
Dia mesej aku kat fesbuk dan ajak aku jumpa lagi sekali.. kebetulan lak hari yg di plan tu memang takde masalah, so kitorang ON jelah.. cumanya takleh nak dating lama2 la kan sbb aku rushing dgn anak2 sekolah lagi..
 
Makanya bertemulah kami semalam buat kali yg pertama.. aku cakap kalau nak cam aku senang je, just tgk kasut yg aku pakai.. aku pakai kasut sport kaler pink semalam.. hehehe..
 
 
Adda dan anaknya Uwais.. hensem sungguh anak bujang beliau.. rambut curly habisss.. Yang Adda lak tinggi, terasa kerendahan aku makin ketara bila berdiri dan berjalan sebelah beliau.. kekeke..
 
Lepas bertemu di tempat yg di tetapkan, kami pun ambik keputusan bawak anak2 pegi playground kasi diorang tak bosan.. jadinya senanglah kami berborak2 lepas tu kannn..
 
Sebelum tu kami pegi tapau mcd dulu.. ica ni paham2 jelah, dia kalau takde makanan kang takleh nak duduk diam2.. so baik aku belikan mknn feveret dia siap2..
 
 
Ica dgn makanan feveret dia.. nugget cicah eskrem.. hehehhe
 
 
Sakan anak2 kitorang main.. kitorang pun sakan menyembang.. menyembang mcm dah byk kali berjumpa je gayanya..
 
Sebab apa aku kata mcm tu, sebabnya aku ni memang kategori peramah.. ecewahhh, aku masuk bakul ni, takde sape2 nak tolong angkatkan ke.. ekekkeke.. tapi hakikatnya itulah aku.. hehehe..
 
 
Anak2 kami pun rapat mcm dah biasa bermain sama2.. ica lak tak reti nak panggil nama Uwais, dia cuma panggil awakkkkk.. hehehhe..
 
 
Mereka adalah sebaya.. tetiba ica jadi kecik je kat situ.. kihkihkih..
 
 
Ni lak ica dgn anak sharifah aleya.. apalah yg di buat aleya tu agaknya.. dia tengah hiburkan budak2 ni..
 
 
Anak2 kembar aleya.. aleya cakap anak2 dia sebaya dgn ica..
 
 
Ica masa ni malu2 nak gelongsor.. kikiki..
 
Apapun thanks buat Adda sebab sanggup datang jauh2 jumpa akak.. siap kasi buah tangan lagi tu.. mekasih ye Adda.. harap2 tak serik jumpa dgn akak.. manalah tau penat dengar akak mengomel.. ekekkeke..
 
 
Ni yg Adda bg.. apakah dlm dia..??
 
 
Buah cherry.. maceh2...
 
 
Dan ni lagi satu pemberian dia..
 
Dia buat sendiri.. katanya dia dapat inspirasi rajin memasak dari belog aku.. Alhamdulillah.. kiranya belog aku bg manfaat la jugak kan.. takdelah merepek semata2 kann.. hehhe..
 
 
Ni kek coklat yg Adda buat..
 
 
Aku makan dgn eskrem dan buah cherry..
 
Hubby aku kata sedap.. adik aku pun kata sedap.. bila aku makan pun aku kata sedap.. rasa krup krap krup krap bila makan sbb ada kacang badam kat atasnya tu.. tu yg best tu..
 
Mekasih lagi sekali ye Adda.. Tahniah jugak buat Adda dan suami beliau sbb berpeluang menjadi tetamu Allah di Tanah Suci bg mengerjakan ibadah Haji minggu depan.. Nanti akak nak kirim doa kat Adda ye..
 
InsyaAllah ada rezeki kita berjumpa lagi..
 
 


 

17 comments:

nazayiena said...

Bestnya jumpa dgn peminat dan dpt buah tgn lg.....

Suliana said...

bestnya.. jom kita jmpa kak :-) nak request kek la dari akak. hahaha.. kidding :-)

Unknown said...

Wahh..dpt dating. yana pon slalu skodeng blog akk cari resepi.. heheh

JaSSNaNi said...

wahh.. best nye.. dapat together2 ngan rakan blogger.. dapat kek lagi.. buah cerry tu lagi.. best nye...
eh.. nampak mcm gugurl.. sbb rambutnya panjang curly2 lagi.. comel kan.. ica pun comel.. :)

IdaShazana said...

Macam gaya seorang bintang ternama pulak

Unknown said...

waaa bestnye dapat jumpa kak ana..
takpayah jadi artis pun dah glamour kak ana ni kan!! ;)

MAY said...

wah..mcm retis you..;)

nadia farahida said...

kak anaaaaaaaaaaaa! :)
nadia pon nak jumpa kak ana jugakkkkkkk! :)))

Ana Suzana said...

Nazayiena..
Menyambung silaturrahim.. Hehe

Ana Suzana said...

Suliana..
Jom belanja akak ayam penyet

Ana Suzana said...

Yana..
Wooo skodeng ye. Ketumbit kang.. Kekekke

Ana Suzana said...

Jassnani..
Kannn.. Mcm gugurl sbb rambut curly.. Hehhe

Ana Suzana said...

Ida..
Bintang la sangattt.. Huhu

Ana Suzana said...

Nadia..
Jom la turun shah alam or mutiara damansara.. Hehe

Mama Balqis BluePinkBaby said...

HMMM...rasa cam lain pulak...tukar pelapik pinggan(alo lupa la pulak namanya) yang baru yer...biasanya yg hijau bulat2 tu

Nida Mohd said...

wah..untungnya ana ada peminat..dapat kek cokelat yg lazat tu.. :)

Cik Puan Izan❤ said...

ana ni selalu bertuah... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...