NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, October 25, 2012

DeDe JaDi aRTiS SeKeJaP

Gambar yang di tunggu2 dah kuar.. hehhehe...
 
Kenal tak budak lelaki yg di dokong tu..? hihihi.. tulah apis (dede).. gmbr ni photoshoot hari sabtu lepas.. di ambik sempena nak raya korban..
 
Yang dokong tu pulak adik ipar aku.. ayah kepada baby asyraf..  gambar ni keluar kat semua suratkhabar arini..
 
Mesti dede terkejut sbb dia tak tau pun muka dia masuk suratkhabar.. hahhaha.. memula model utk budak lelaki adalah org lain.. tup2 bapak budak tu cakap anak dia demam panas pulakk..
 
 


 
Tu yang dah last minit terpaksa ambik dede jadi model loncatan tu.. mujur hari photoshoot tu dede sgt mendengar arahan aku.. good job dede..!!
 


21 comments:

yatie said...

bravo..glemer dede...

sal-nurbeena said...

kelas Dede!

Ummi AmnaAmzar said...

Encem!!

sue_use said...

pheewit.. glamour dede.. nak sain boleh? hihi

Siti Saleha said...

Comeinya..

ummi_khalish said...

glemerlh dede....:-)

♥fatenn meera♥ said...

lepas ni mesti bnyk kontrak ngn pihak media..kahkahkah..dede2..

Elyani Rosli said...

la..patut la sekali pandang macam pernah nampak je budak nie,...

Belek- belek lagi paper pagi nie..pastu terdetik kat hati.."macam muka dede la anak kak ana"..

siyes..memang sebijik muka dede...
pastu bila terbaca je entry kat blog kak ana nie..

Wah...betul-betul dede la..
heheeh..
glamour tu...

Selamat Hari Raya Aidil Adha buat Kak Ana sekeluarga.

Norliza Nordin said...

waaahh... femes dede! :)

Amyra Chuari said...

Perh... Dede jd model la skang...

irmafittaputri said...

hidup dede..1 malaysia

cik neto said...

dede dh pemes. kehkehkeh! comelll

cikeyrah said...

waahhh betul la sangkaan qira pg tadi masa bace paper berita harian . .ckp dlm hati masa tengok gmbr nie pagi td mcm dede jek ank kak.ana blogger . . :)

Si PeNcOrEt said...

Waaa..betoi la...siap ckp ke en somi lg...budk ni mcm ank sorng blogger lah..tap dia xcaya...xpe sat lg tunjuk entry ni ke dia...

zawani yusoff said...

Ececeececece dede.....glemor Gitu....maknye bile plak nk msk paper?ekekekekke

SyaFizaZ said...

patut la mcm kenaiiii dede nii... heheeh

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ana, apa kabar baby asraf tue

Haryati Faizal said...

pasni, glamour la dede...hihi... comei pun comei...

shah said...

ya saya tengok iklan tuh..macam penah nampak budak laki tu,kat sini rupanya.hehe

Nur-nba said...

Wah masuk paper tu.. Comel Dede.. Senyuman menawan.

siti alfakhishah aman said...

salam kak ana..

kalini dede kua dkt majalah 1malaysia plak.. comel jek dede senyum..

http://ctalfakhishah.blogspot.com/2013/04/saper-tau-ni-anak-sape.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...