NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, March 12, 2011

MiaHaHaHa

Hahahhaa.. aku dah tatau nak taruk tajuk ape.. meh tgk apa yg aku packing sampai kol 3 pg td.. gile penat wooo..

Sib baik ada drama korea yg setia temankan aku semasa keje2 memacking di buat.. kikiki.. yelah, penat woo memikir apa brg2 yg lom aku masukkan dlm beg lagi.. huhuhu..


Kami bawak 2 beg besar.. 1 beg pakaian utk kami 5 org.. 1 lg beg mknn dan gadget2.. dah mcm org nak meniaga lak kan.. kahkahkah..


Pastu 3 hand luggage.. 1 stroller berkembar.. tak jd bawak 2 stroller.. pengsan nak handle sume brg kang.. mana dgn nak tolak anak2 lg.. brg2 lg.. perghhh..

Gile ahh.. byk sungguh... beg kamera sorang satu lak tu.. laki aku satu kamera, aku satu kamera.. tp kamera dia lg canggih la... aku punya yg biasa2 je.. asal ada sudah.. penting woo kamera ni..


Haaa.. cantek takk.. kekekke.. aku tak pakai kasut sport ye kali ni.. tetiba smlm masa jenjalan kat jusco ternampak lak kasut ni.. murah lak tu.. rm40 je.. tp selesa sgt bila pakai..


Siap reben2 gitu... kekekeke.. tp aku pakai masa pi bercuti jelah ye.. pakai kat sini kang org pelik lak nengok.. keh keh keh..

Okeylah.. nak pi makan2 kat luar.. mak mertua ada kat umah ni haa.. dtg sbb ada kenduri umah sedara kat sini.. jumpa lg di next entry.. slmt berhujung mggu semua..



14 comments:

luvelymummy said...

Salam... ana... I loike tang kasut yang ada reben tu.. ahahaaaa... mak suke tau..!!

AiDa AzRyN said...

fuh! lawo kasut! :D

azean said...

ana...ade tak yg muncung tajam sikit kasut tu?? klu ade bgtau ek..akak pon nk rembat spsang gak...happy holidays ana..

ATIE said...

nice kasut tu... menarik n tertarik

win@momyShaneQeisha said...

cantik kasut tu..
*banyaknya brg kena packing.happy holiday ana:)

E'za a.k.a aiezza sue said...

chomelsss kasut...macam tuannye,
selamat jalan :)...selamat pergi & selamat balik sini, aminn.

RuHiL said...

yes..! paling suka tang kasut.. shantek..! murah plak tu..

ibuayu said...

banyaknya jajan...keh3..kasut tu memang cantik dan berbaloi...

ieda said...

canik kasut ..
adik nak ke mana sefamily ??
semoga selamat jalan dan selamat balik yaaa :)

Chik Na said...

suka sangat yr shoe...especially part reben tuh

Janna Wan Muhammad said...

susu boleh bawak masuk yer sana? pasal kalu pergi Australia barang2 tenusu tokleh wat masuk....well. of kos la peraturan setiap negara lain2 kan...apa2 pon a...selamat bercuti! enjoy yourself kay !

Ana Suzana said...

wah wah wahhh.. sume berkenan tang kasut ye.. comelkannn.. tu yg terbeli tu.. lg satu sbb murah.. ingatkan rege cecah seratus ke kan..

Ya ALya said...

t amik tau gambar akak dgn kasut tu yer......

sHa said...

oyeke..complte..ana ni cam sha..mesti bwak..pki ke dok yg pentig ader time nak gna..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...