NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, March 04, 2011

HuJaN SuDaH..

Pg2 lagi cuaca kat sini mendung yg amat.. dan akhirnya hujann sudahhh.. cuci kete lg la jawabnya arini..

Ain lak bila tgk cuaca hujan dia ckp dia takyah gi sekolah la arini.. ewahhhh..!! manyak cantekkk..


Bagus jugak cuaca macam ni, taman pun nampak segarr je..


Apapun aku kena kuar awal dr umah la kot arini.. hujan2 kan jalan raya licin.. so kena bawak slow2 dan hati2..

Okeylah.. nak siap2.. nak pi mkn jap kat bukit jelutong.. tataaaa..



6 comments:

@e_da said...

cantiknya rumah ana...

farah fauzi said...

hujan buat saya sayu jer..cheewahh..redup jer...

umi aiz said...

ai kak hujan2 pun mkn luar gak ke? nk p mkn eskim lg ke

tims said...

garden yg meletops!!..

azzra81 said...

sangat ler cantek garden tu..

eynda said...

Hujan2 mesti rasa malas nak keluar rumah...akak le :-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...