NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, March 12, 2011

DuiT BeLaNja

Besar gile saiz duit dorang.. tp yg paling kecik yg ada gmbr lelaki tu dah mcm duit menan pun ye gak.. kekeke.. sekali pandang dah mcm pegang duit saidina je rasanya..

Ain td siap nak mintak selai lg tau.. dia pun ingat menan gak kot.. kekeke.. ni duit yg hubby aku bg utk aku belanja.. yg lain2 dia pegang.. tp mmg tak plan nak beli apa2 pun.. just nak jenjalan je.. nak hepi2 bersama keluarga tercinta.. ^_^




12 comments:

Chik Na said...

Happy holiday Ana.. :)

dilaOHdila said...

wah ana gi LONDON, bestnyaaaaaaaaaa

nikzairfan said...

Ana nak gi kondon erk....ya ampun bestnya.....happy holiday ok

Syikin said...

Dah agak..ana g london ye....syoknye...jgn lupa tgkap gmbr byk2 nanti ye...xdpt p tgk gmbar pon jd la.huhu

Asmida said...

Meh singgah rumah...ai dok dekat ngan Heathrow. Ni ajak betoi tau, bukan ajak2 ayam tau....hehehhe. Btw, kalu nak info ke leh la ai bgtau..kalu ai tau le...

Ana Suzana said...

Chik Na..
mekasihhh..

Ana Suzana said...

Kak Dilla..
^__^

Ana Suzana said...

Nik zairfan..
ha ah.. tetiba je plan ni..

Ana Suzana said...

Syikin..
gambar dah semestinyaaa... hehehe

Ana Suzana said...

Asmida ke kak asmida ni..
siyesss ke nih.. hehehhe.. camne nak berhubung kang.. kot2 le nak buat mkn2 kat umah kannn, leh la jemput kami.. hehhehe

Ya ALya said...
This comment has been removed by the author.
Ya ALya said...

selamat bercuti n selamat pergi n pulang dgn selamatnyer.......Fridge magnet 1 tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...