NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, March 03, 2011

aPiS DeMaM + SeLSeMa

Semalam hari yg sgt2 lemau bg apis.. dia jarang demam.. tapi kalo demammm, sunyiii je rasa.. sbb dia ni kecoh budaknya..

Smlm dia byk tidooo je dlm kete.. ajak kuar dr kete pun takmau.. nak berehat je katanya.. tp dia tetap nak ikut aku gi hantar kakak dia ke sekolah.. eh japp, kalo dia xnak ikut pun aku tetap gak kena bawak.. dah tu sape nak jaga dia kat umah pulak kannn..


Lemau je kannn.. cian anak bujang mak ni..


Mulut senyapp je smlm.. dah tak gaduh2 dgn ica dlm kete.. biasanya dia mmg suka carik pasal dgn ica..


ica yg kebosanan sbb terpaksa layan diri sorang2.. geng gaduh dia kan demamm.. kekeke..

Tu pakai tudung tu bkn aku yg paksa.. dia sibuk nak pakai tudung bila tgk kakak dia bertudung.. tp kejap je dia pakai.. pastu di cabutnya balik.. berpeluh.. kekeke


So layan cite barney jelah jawabnya.. hehehe..

Pas hantar kakak dia kat sekolah terus aku gi kedai mkn biasa utk lunch dgn hubby.. tp hubby aku lewat stgh jam pulak.. ada keje katanya yg kena siapkan dulu sblm kuar..


Apis memula takmau kuar kete.. tp bila aku cakap dia baring je kat kete sorong terus dia setuju.. tak larat nak bgn dan berjalan kot dia.. yelah.. demam kannn..

Sambil2 tu aku suap dia nasi lauk sup.. sket2 je dia mkn.. tekak tak sedap la tu.. aku tak paksa mkn byk2 pun.. just cukup utk buat alas perut sblm mkn ubat je..


Tgh sibuk suap anak2 aku mkn tetiba dtg satu makhluk ni.. hehehe


Kucing yg bernama comel.. dia mmg kucing kedai mkn ni..


ica apa lagi.. suka la dia sbb dia sgt suka kucing wooo..


Tepuk2 tgn lg bila kucing tu mengeow kat dia..


Ececehhhh.. malu2 kucing lak kucing tu.. kekeke


Hambek koo.. sempat gak tgn ica tu cuba utk mencucuk mata kucing tu.. kah kah kah..



Tgk le dia.. ni mkn ke buat sepah ni.. hehehe


Ni pulak pinggan aku.. penuh kannnn... resaksa kalo mkn mmg mcm ni.. mcm dah seminggu tak mkn nasi.. kekeke


Tak cukup dgn sepinggan nasik tu, ikan keli bakar utk aku.. miahahha


Dan air epal asam boi utk aku.. asam boi aku dah ngap awal2 lg tu ha.. dah tinggal bijik je atas meja tu.. ngeh ngeh ngeh..

Dah abis mkn baruuuuu hubby aku sampai.. sorry la ye bang.. lapoooo.. hehehhe.. ehhh, ni cite psl apis demam ke cite psl mkn nih.. kah kah kah..





5 comments:

Zana said...

jeles betoi dgn ana ni....mkn byk pun dok selim melim lg

farah fauzi said...

sayapun jeles jugak...ishh...dietpun still gemuk..adeh..baik makan byk2 macam kak ana..

Balai Islam Taman Pandan Mewah said...

adudu sedapnya air asam boi..tekak tengah asyik haus jer sejak dua menjak ni.

umi aiz said...

sedap nye air tu...
apis cpt2 sembuh ye....

ADEEYA said...

Get well soon apiss :,)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...