NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, November 17, 2011

DeSSeRt : TiRaMiSu

Dessert yg menjadi kegilaan aku dgn hubby..

Aku buat mlm td.. buat 12 gelas.. mkn sejuk2 sedap woooo.. utk resepi, aku dah pernah letak dlm blog ni.. ada dlm entry Resepi Tiramisu Simple..

Tp nanti ptg aku apdet lg sekali step by step yg aku buat mlm td.. saje nak bg korang lebih phm.. ni khusus utk penggemar tiramisu.. ni jelah cara yg paling simple rasanya.. ok.. jumpa kat next entry ye..


18 comments:

yanamib said...

pehh mabelesss..serius nk try buat sendiri mlm ni jugakk!! pffttt~ ^__^

Ziema said...

Menggigil lapar tengok picture ni. sedapnyaaaaaaaaaaa :)

intan said...

wah, resepi lagi.. sukenyee..

sudipVSsenduk said...

pernah buat pakai resepi ana dulu.. mmg sedap & nyaman

CikOlla said...

hmm..nampak sedap ..dah lamer tak buat sendiri kek tiramisu nih..^_^

rinkume_zi said...

ana, dah buat, baru 2 hari lepas search resipi ni dan ambik dlm blog ana. mmg menjadi la dan sedap sgt. tiga2 anak saya suka sgt. hehehe.... nak tanya ana ni, ica dah lepas memetek tak. anak saya dah berjaya lepas, menjadi tips yg kengkawan kat sini bg, saya guna cara letak sirap tu, dia ingat darah lansung takut nak dekat. tq ana sbb buat entry pasal nak lepas menetek ari tu. ;)

rinkume_zi said...
This comment has been removed by the author.
Ana Suzana said...

Dah ramai yg cuba ye.. mekasihhh.. sedapkan bila mkn sejuk2..

Ana Suzana said...

Ceywie..
ica masih menyusu lagi.. ntah bila dia nak benti nyusu ntah..

adyputra said...

sedapnya ana.. ni kalau buat letak dalam peti ni mau berulang-ulang bukak peti sejuk..

♥SyilaSyira♥ said...

bilalah agaknya dapat buat sendiri...masti best ni..tq kak ana atas resipinya...mmg detail..

Raihana said...

nk try lah !!! hubby suka mkn nie :))))

erieyain said...

kak ana,sedapp nya tiramisu nih...nk tnya la kak,UHT whipping cream bole guna x utk buat tiramisu?

mamalisa said...

Ana, nanti tunjukkan cara nak masukkan bahan2 tu dalam gelas comel2 camtu yeh..sedapnyaaa!

Ana Suzana said...

Erieyain..
Asalkan namanya whipping cream boleh aje....hehe

Ana Suzana said...

Mamalisa..
Sudah tunjuk kat new entry..

erieyain said...

ok kak...akan dicuba malam ni jugak...hihiih..:)

sall said...

wah..tengok ja pun mcm sdap, nak cuba la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...