NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, November 02, 2011

LeMpaNg LaJu2 NaK..??

Aku agak sibuk arini.. ecehhh, padahal mmg hari2 sibuk pe... lepas balik dr sekolah td aku sgt sibuk uruskan tugasan harian di rumah dan mmg tak dan le aku nak jenguk fesbuk..

Dlm kol 9 mlm td baru aku dpt jenguk fesbuk.. check2 ada private mesej.. private msg dr yg aku kenal mmg takde hal lah kan.. ni mesej yg bukan2 lak aku dpt.. makin menjadi2 lak aku rasa.. dan opkos org tu fake akaun fesbuk dia.. fesbuk ni bkn leh caya sgt.. semua leh menyamar..



Nah korang baca sendiri.. ayat manisss sgt ye sama mcm entry aku yg sblm ni.. ala entry yg omputih nak kwn dgn aku tu.. kali ni bkn omputih lak, tp black money punya olang.. yoyo ooo je kan.. ekekekke..


Ni info tentang beliau .. dr INTI kolej tu.. aikkk.. oghang nogori je rupanya... hehehe..


Ni la jejaka yg suruh aku add dia tu.. ahahhaha.. adeh laa...

Buat korang yg rasa2 terpikat tu silalah add beliau.. aku mmg tak kose le.. ekekke.. tp utk tidak menghampakan beliau, aku reply gak mesej beliau..

Nak tau apa aku balas.. aku just taip " wakluuuuu.." ( bak kata wan maimunah dlm citer apa ntah.. kikiki)

Abanggg.. sila lempang beliau laju2 boleh.. =p .. Sekian entry merepek mlm2 ini.. nak layan drama korea jap.. penat memasak lom hilang lg nih..



8 comments:

Akak Kembang said...

kekekekek..kak alin selalu dpt gak..kat email pun selalu. tapi tak penah reply. peh ni nak reply cam ana lah.."wakkluuu"..hehehe

Ana Suzana said...

kak alin..
wahahhaha.. ntah paham ke idak ye takk.. ekekkeke

Yana Halim said...

akak selalu kena mcm nie tapi kat tagged. Kat fesbuk mula2 dula ada la. Skrg dah x de. selamat perasaan ini (drpd nak marah/bengang). ekeke...

sal-nurbeena said...

sama gak mcm yana halim. tagged slalu kena, tp akak sendiri dah lupa kt laluan akaun tu. hehe.
Jangan dilayan baik uncle collins atau si wakkkluuu ni. tak pasal2 kang terlibat black money, keldai dadah ect. ceh...akak lak membebel.

arinieva said...

tgh layan drama korea yg mane kak?

Unknown said...

hehe...kasi lempang sama dia...encem abis muka...huhu

rozie said...

akak pernah dpt ..pas2..bolayan..merepek.....org gini..tiada jati diri

Siti Nuridayah Udi said...

gilosss...ni kang ade jd kes jual dadah ke oberseas kak...ahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...