NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, November 18, 2011

iCa YaNg NaKaL

Kadang2 lps hantar ain gi sekolah, aku malas nak bwk diorang jenjalan pi mana.. lepak kete pun ok gak lebih2 lg kalau cuaca hujan masa tu.. mmg malas sgt nak bersesak2 kat jalan raya..

Aku isi dgn aktiviti membaca majalah yg aku bawak dlm kete.. anak2 aku dgn ipad.. kekadang diorang sendiri dah bosan nak buat apa.. hahaha..


Ica melangut tak tau nak buat apa..


Muka bosan terserlah.. nak bawak pi tempat main kat mcd adalah tak boleh masa ni sbb mcd ada buat party kat level playground tu..


So main jari jelah ye.. hehehhe




Apis khusyuk main angry bird...




Tetiba budak kecik ni melasak lak dlm kete.. suka hati hang le nak oittt sbb kete tgh benti parking kan.. kalo kete bergerak jgn harap le kamu nak lps dr ikatan carseat tu.. hehehhe


Sepit rambut dah byk dia buang.. tiap kali dia rimas je dia buang ntah ke mana ntah sepit tu.. dah byk kali beli asyik hilanggg aje.. cehhh..


Tgk abg dia yg tgh main game.. tiba2 dia ckp " abammm.. tengok ni isya jd hantu "


" hantuuuuuuuu..."

Wakakakka.. dah takde keje agaknya ica ni.. saje je nyakat abg dia yg dah memang kuat nanges tu.. yg apis lak org gurau2 pun dia leh nak bantai nanges.. cehhh.. hati jambu sungguh mamat bujang ni..


Cobaan utk takutkan aku pulak.. kahkahkahhhhhh..


Apis yg ngada2 nak nanges bila ica nyakat dia.. kekekkeke


Muka nakal sbb seronok kacau abg dia..


Dan muka nakal yg tertido kepenatan masa otw balik rumah.. hehehe..

Kat bawah ni aku ada selitkan video sket.. nilah antara aktiviti kami masa menunggu ain.. gurau2, main2, nanges.. hehehe







10 comments:

[s.u.r.i.a] said...

comel giler ica. abg lagi kena buli. hehe.

adarnadzmie said...

comey jer ica usik apis... hantu yg comey... kihkih

Mamaleesya said...

gelak sakan baca entri ni. Funny la ica, buhsan je kaco abang hehe

Luv said...

tengok ica skang dah tinggi tambah semangat dah skang.. comel cam chinese

lily lotus said...

hantu cute!

yana halim said...

akak teringat jari2 si ica yg tembam tu. Geram! hehe

My Aisy said...

hehe...ica jadi antu tapi mulut tetap mengunyah ye ica...hehe..

nurbeena said...

hu...takutnya aunty. seronok la dpt tengok ica senyum

Ann said...

COMEL...mcm i kecil2 dulu kot.ahah2

Cik Piko said...

sama dgn anak saya, suke je buat muke mcm tu lepas tu ckp tu muka hantu...cuba le nak takutkan si adik tp adik tu mane le phm...
anyway, suka baca blog ni...tq..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...