NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 22, 2011

PoNteNg SeKoLaH

Sbnrnya takde niat nak ponteng pun sbb baju sekolah sume dah gosok.. memasing pun dah bersiap2 kecuali aku je.. tp memandangkan masih awal lg, baru kol 11 pg masa ni, jdnya aku bantai baring2 dulu kat tilam..

Siyes aku ngantuk yg amat.. konon2 taknak tido.. sekalinya tertido tanpa sedar.. yelahkan, kalo tido dlm keadaan sedar bknlah tido namanya.. kehkehkeh..

Terjaga pun sbb dgr ica jerit2 ckp " mak pengcannn abammm.. kakakkk mak pengcannn ".. Sibuk bgtau yg aku pengsan kekdahnya... kakak dgn abg dia kat tingkat bwh masa ni..

Masa tu baru aku tersedar dr tido.. tgk jam dah kol 12.30 tghari.. kelam kabut le bgn nak bersiap.. dan masa ni baru tersedar leher aku terkehel.. rasa tegang urat leher sebelah kiri.. aku syak sbb salah posisi tido td..

Nak telengkan kepala ke sebelah kiri pun payah.. sakit betul.. huhuhu.. last2 ckp kat ain yg arini cuti jelah ye dr gi sekolah.. alasan sbb leher aku sakit.. padahal tekan pedal minyak dgn pusing stering bkn guna leher pun kan.. kekekke..


Muka tak sekolah.. lps bg mkn nasik kenyang2 sila duduk tgk tv..


Pun buat hal sendiri gak..


Yang ni je asyik kacau aku.. pantang nmpk aku dok berehat2.. adaaa je nak menyelit nak mintak nyusu.. sorry ica.. mak penat.. pi minum air masak byk2 ye.. hehehhe..

So ptg2 gini tgh hujan2 lebat gini aku dok rehat2 jap sambil berfikir nak masak apa lak utk ptg ni.. encik suami nak mkn salmon lg ptg ni.. dessert masih ada lg.. kalau rajin kang aku buat la lg apa2 yg patut lak..




14 comments:

nurbeena said...

makbul plak ayat ku di FB t, tp ni terpontengkan...

syalinda johari said...

orang tua2 cakap, kena jemur bantal tu, baru lega terkehel leher tu.. kekeke..entah la betoi ker tak

Ana Suzana said...

kak sal..
amboiiii.. ekekkeke

Ana Suzana said...

Syalinda..
kalo guna dryer aci tak.. nak jemur asyik hujann je.. tp masalahnya ana baring td atas tilam je, tak guna bantal pun sbb takde niat nak tido pun masa tu.. jdnya adakah kena jemur itu tilam.. ekekkeke

zihan said...

kak ana penat tengok bola malam tadi ke?hehe tak pasai2 ain dapat cuti free kan..btw ica tu dah bape taun kak?nyusu lagi ek?

Ana Suzana said...

zihan..
ica dah 2thn stgh.. jenuh nak bentikan tp masih tak berjaya nih..

zihan said...

aduhhh..same ngan anak zihan lar..ana jugak namenyer..hehe tapi mmg hazab lar nak lepaskan susu aritu..haha goodluck kak ana..:)

adyputra said...

Nanti mintak hubby urutkan lengan.. Kalau leher kanan urut lengan kiri.. Kalau leher kiri urut lengan kanan. Insyaallah ok..

Ana Suzana said...

zihan..
bila tak bg dia tak leh nak tido mlm.. huhuhu

Ana Suzana said...

Sis adyputra..
oyeke.. kang ana mintak tlg hubby..

PINATBATE said...

kahkahkah..! mak pengcannnn!!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ana penat sangatla tue.. rehatla

...sWeeT uMi... said...

dapat la diorg rehat2 kat umah time tu hehehehe....tak pe ponteng pun bersebab kan (^_^)

sHeeMa DeaN said...

mak pengcaann.. hahhahahaha kelakarr laa ica....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...