NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, November 11, 2011

BeLi TiKeT BaRNeY

Korang ingat lg tak entry pasal BARNEY ni.. Haaa.. kat entry tu aku cite psl barney yg akan dtg malaysia utk buat show.. Dan hubby aku yg terbaca psl entry tu pun tetiba tergerak hati nak belanja kami anak beranak tgk show tu walaupun dia tak minat barney..

Yelahkan, apa kes pulak laki aku nak minat dgn barney lak.. ni budak2 suka le tengok.. hehe.. dan aku mmg tak berharap pun encik suami nak bawak aku dgn anak2 tgk binatang ungu tu..

Tp tetiba elok lak encik suami bgtau kat aku semalam yg dia nak pi beli tiket barney utk show 26 hb nanti.. wahhhhh... sukeeee...

Terus aku bg laporan kegembiraan tu kat anak2 aku.. anak2 aku pun apa lagi, asyik sebut bila nak pegi tengokkk aje.. ewah2.. lambat lg le anak2 oitt.. saboo sket..


Ni dia 5 keping tiket utk kami sefamily..


Show jam 11 pg pada hari sabtu kami ambik..

Harap2 masa tu mmg takde urusan lain le.. maklumlah, weekend kan banyak dgn kenduri kendara..

Hubby ada tanya aku agak2 best tak ekk show ni.. aku ckp le tatau.. yg pasti budak2 le akan rasa best sbb diorang yg minat barney..

Kebanyakkan yg pegi tgk show tu semua adalah sbb anak2 yg minat dan bkn mak bapak yg minat gile2 dgn barney.. kannn.. hehehe..

Ni kiranya hadiah harijadi si apis le ni.. sbb 27hb tu kan besday dia.. so kiranya bg present awal la utk dia..



8 comments:

Yan said...

seronoknya anak2.. anak2 akak dah besar..

akiratoriza said...

tgk anak-anak bahagia dah cukup buat kita rasa bahagia... benda yang tak suka akan jadi suka lau anak2 suka..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

amik gambar bebanyak nanti story kat blog eh..

My Aisy said...

yeay...best2...mesti lah best...

Ana Suzana said...

Yan..
Haah.. dah besar dah diorang.. dah boleh fikir nak menambah yg baru kot pasni.. hehe

Ana Suzana said...

Akira..
tulahkan, asalkan anak2 gembira sudah.. hehehe..

Ana Suzana said...

Baby..
okeyyy.. nanti ana snap gmbr masa gi sana

zailamohamad said...

aku beraya rumah kak ipar, semua dia yang masak..hahaha dasar pemalas betul aku ni!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...