NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, November 15, 2011

11.11.11 - HaRi PeRNiKaHaN aDiK

11 Nov lps aku balik kmpg aku kat sekinchan sbb adik lelaki aku bernikah.. nikah je dulu, majlis kawennya akan di langsungkan 2 minggu lg..

Di sbbkan pernikahan ni di buat pd hari jumaat lps maghrib, makanya aku terpaksa cutikan ain dr sekolah sbb tak sempat le nak balik kmpg pas abis kelas ain.. hubby aku pun terpaksa ambik cuti keje aritu..

Ptg tu lps solat jumaat kami gerak balik kmpg.. balik kmpg semalaman je sbb hari sabtu tu ada rewang kenduri kat dpn umah aku lak.. tau tak rewang tu apa.. hehe

Sampai je kmpg kami lepak2 umah mak abah le dulu.. mak abah aku bawak adik lelaki aku gi masjid (tmpt pernikahan) lps asar dlm kol 6 ptg camtu kot.. gigih nak sampai awal2 sbb tok kadi tu kata lps solat maghrib terus mula.. yelahkan, maghrib skrg kan dah awal..

Tp aku dgn adik beradik lain gerak ke masjid pas solat maghrib.. kalau ikutkan aku, aku nak je pi sblm maghrib.. tp majoriti sume sibuk nak gi lps maghrib.. so terpaksalah ikut je sbb aku dgn hubby taktau jalan nak ke masjid tu..

Sampai2 je kat masjid kami semua bergegas masuk dlm.. hubby aku lak sibuk snap sana sini.. aku lak masuk2 je terus cari port mak aku duduk.. hehehe.. lps bersalaman dgn semua org yg ada dlm tu baru tau yg majlis akad nikah dah lama selesai.. hahahha..

Ayokkkkk, tak tauuu.. mesti abah aku marah dlm hati agaknya sbb anak2 dia yg lain lmbt sampai.. huhuhu.. tulah, sape suruh ngengada taknak dgr ckp org tua kan.. degil sungguh.. hehe..


Tak dpt nak snap gmbr adik aku tgh akad.. gmbr slps jadi le kan..


My abah yg kiri tu..


Nasib baik abah senyum je masa ni..


Dah jd laki org pun hang..


Borang ni le kami laki bini dulu jenuh nak isi.. mcm2 le yg kena buat utk dptkan pengesahan tu ini.. semua org lalui benda yg sama kann.. hehe


Aikk.. nape abah tido tu.. kekekke





Adik ipar aku.. dia ni cikgu sekolah..


Korang nmpk tak apis kat mana..??

Dia ada kat belakang montot aku tu haa.. mmg sepanjang masa dlm masjid tu dia dok lagu tuu je.. pemalu sgt bila ramai org.. rimas tau aku masa ni.. menyelittt aje kejenye.. ica lg okey dr dia tau..


Majlis pernikahan yg simple je..


ica dan ain.. budak 2 org ni baikk je.. diamm aje..


Tgk le apis tu.. ekekkeke.. adoi laaa.. ni camne la nak sekolah thn dpn ni..


My abang2... semua masih available lg..


Ni abg aku yg rajin jenguk anak2 aku..


Ni abg aku pemilik kucing yg banyak.. Sanggup balik kmpg gak sbb nak tgk adik nikah.. tp hati dia tu asyik dok teringat kat kucing2 dia aje.. hehehe


Anak buah aku..


Mak aku yg kanan, makcik aku yg kiri.. adik beradik diorang berdua ni..


Pengantin yg dah selamat di nikahkan.. moga bahagia selalu..


Adik pompuan aku dan kakak aku..


Sempat bergambar sblm bergerak kerumah pengantin pompuan utk jamuan mkn2 dan doa slmt.. Citer pendek je sbb nak gi sekolah dah ni.. hehhe


11 comments:

nurbeena said...

Alhamdulillah...tahniah pd adik ana. Tp cam pernah nampak la wife dia tu. Org mana tu Ana?
Muka kakak Ana yg pakai tudung labuh tu iras cam muka ana la..

"CT CoMeL" said...

kak...macam dekat masjid tebuk pulai jer kak...?betul ker kak...kak..updatela pasal camner nak buat donut tue kak..hehehe

KSWSK said...

tu la kan kak sal..mcm pernah nmpak manten pompuan tu..mcm junior kat samtaj kan...

Mama Hakim said...

ha'ah...cam kenal jer masjid tu....masjid kat kg biras saya tu...tebuk tupai...sellau g masjid tu......

Mama Hakim said...
This comment has been removed by the author.
Alin Marlini said...

tahniah dpt adik ipar baru na..

Ana Suzana said...

kak sal..
pengantin tu mmg org tebuk pulai..skrg mengajar kat sekolah pasir panjang.. kenal ke..?

Ana Suzana said...

Lg satu, yg tudung labuh tu adik ana..bkn kakak ana.. ekekke

SpekBiru said...

lah..papa meow tu abang kak ana ke??baru ma tahu..suka gak follow dia..sbb suka sgt kucing

nurbeena said...

Betul la Wa..rasanya junior kita kt samtaj. tu yg cam familiar jer

aNNdiNN said...

Aishh...posting ni mengusik jiwa :P
Ana, tahniah dpt ipar baharu :)
TQVM tunjuk gambo borg tu...tp pelik ler...nape dah jelas kat borg 'Nama Suami'/'Nama Isteri' tp 'Status Diri' kena tulis 'bujang'? Mcm telah berlaku kesilapan pemilihan perkataan (nada pembace berite ye):P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...